2 צפייה בגלריה
"ניסה לכפות את עצמו עליי כשהייתי בת 17". חוגג
"ניסה לכפות את עצמו עליי כשהייתי בת 17". חוגג
"ניסה לכפות את עצמו עליי כשהייתי בת 17". חוגג
(אורן בן חקון)
דוגמנית מוכרת טענה כי איש העסקים משה חוגג ניסה לכפות את עצמו עליה כשהייתה בת 17. בפרשה שנחשפה הערב (ראשון) בחדשות 13, נטען כי הסוכן שלה לא דיווח לרשויות החוק ולהוריה על המקרה, זאת משום שהיה מצוי בקשרים עסקיים עם חוגג.
הדוגמנית סיפרה למכריה כי לפני שנים, חוגג נכנס לחדר במלון שבו שהתה וניסה לבצע בה אקט מיני - אך היא התנערה ממנו. על פי המידע שהובא בפרסום, הסוכן, כאמור, הסתיר את המקרה מהוריה של הדוגמנית, וזאת על אף שהייתה אז תחת האפוטרופוסות המלאה שלהם.
2 צפייה בגלריה
(אורן בן חקון)
הדוגמנית עצמה לא התלוננה במשטרה, ואילו חוגג הכחיש את טענותיה לחלוטין. לדבריו, כל מה שהתרחש באותו מלון בינו לבינה היה בהסכמה מלאה, ולטענתו יש לו ראיות שתומכות בגרסתו - לרבות בדיקת פוליגרף שעשה באופן פרטי.
הסוכן פנה אתמול בלילה לבית המשפט וקיבל במעמד צד אחד צו איסור פרסום על פרטים נוספים בפרשה. בחדשות 13 ציינו כי הראיות שבידם מוכיחות באופן "חד משמעי כי הסוכן זיהה באותה תקופה פוטנציאל עסקי משמעותי בקשר שלו עם חוגג, ואף דיבר על כך עם אנשים שעבדו איתו", לשון ההודעה. "בכוונתנו לפנות בהקדם לבית המשפט ולבקש את הסרת הצו שתאפשר את שידור התחקיר".
מטעמו של משה חוגג נמסר: "מעולם לא הטרדתי, תקפתי או כפיתי עצמי על אף אישה ובהכרח הטענות שהועלו אינן נכונות. עצם הטענה מקוממת שכן אין דבר מתועב יותר בעיני מלכפות קשר על אישה. בדיקת פוליגרף שעברתי מרצוני מוכיחה זאת מעל לכל ספק. בידי גם ראיות ברורות נוספות המוכיחות את גרסתי, אך מטעמי צנעת הפרט לא חשפתי אותן לתקשורת".
"תזמון הפרסום לא מקרי", הוסיף. "בשנים האחרונות אני נתון למסע הכפשות וסיפורי בדים מגורמים אינטרסנטים. לאחרונה מסר לי אדם המנסה לסחוט ממני כספים מזה זמן, שאם לא אשלם לו ארבעה וחצי מיליון דולר כדמי סחיטה יתפרסמו טענות אלו ממש. סירבתי כי אין לי מה להסתיר. בכוונתי להמשיך ולהילחם על שמי הטוב. אני מצר על הסבל הרב שנגרם, ללא כל הצדקה, למשפחתי ומכריי ממסע הרדיפה בו אני נתון".