קטטה פרצה במוצאי השבת האחרונה בין צעירים יהודים וערבים בקניון הגדול בפתח תקווה, ככל הנראה לאחר שאחד מהצעירים היהודים חשד כי הערבים מנסים "להתחיל" עם נערה בת 13 במקום. בתיעוד הקטטה שהופץ היום (שלישי) ברשתות החברתיות נראים הצעירים משתי הקבוצות כשהם מחליפים ביניהם מהלומות, ואף תוקפים אחד את השני באמצעות שלט ברזל, כיסא ופח ממתכת.
כאמור, לפי החשד, במוצאי השבת הגיעה חבורה של צעירים ערבים לקניון, וככל הנראה פנו לנערה ששהתה במקום. באותו הזמן צעיר יהודי הבחין שהנערה במצוקה וחשד כי החבורה מציקה לה. לאחר שהצעיר העיר להם, התפתח ויכוח שהסלים והצעירים הערבים החלו לתקוף אותו. צעירים יהודים ששהו בקרבתם והבחינו בתקיפה הצטרפו לקטטה, על מנת לעזור לו.
1 צפייה בגלריה
תיעוד ממקרה אלימות בקניון הגדול בפתח תקווה ביום הבחירות
תיעוד ממקרה אלימות בקניון הגדול בפתח תקווה ביום הבחירות
אחד הצעירים מניף פח זבל, רגע לפני שהטיח אותו באחר
הקטטה גרמה לבהלה בקרב המבלים האחרים בקניון, במיוחד לנוכח השלכת החפצים השונים במהלכה והצעקות בין המתקוטטים.
מקניון "עופר" בפתח תקווה נמסר בתגובה: "אנו מגלים אפס סובלנות לכל אירוע אלימות או פגיעה בביטחונם של המבקרים. מכת האלימות היא רעה חולה שיש להוקיעה, ואנו משקיעים אמצעים ומשאבים רבים, בהם תגבור כוח אדם מיומן ומקצועי, בכדי למנוע אלימות במתחם הקניון ובסביבתו, ולשמור על חווית בילוי נעימה ובטוחה. עם קרות אירוע האלימות במוצ"ש תוגברה האבטחה והוזמנה משטרה למקום. הנושא מצוי בבירור במשטרת ישראל, לה הסמכות לחקור אירועים מסוג זה. הנהלת הקניון תסייע ותעביר כל חומר או מידע אשר נדרש ומצוי ברשותנו".