כמה שעות לפני ליל הסדר יעלה בצפון אמריקה קמפיין נרחב, חזק ומרגש שישודר בטלוויזיות החכמות ובאתרי הדיגיטל המובילים. הקמפיין הוכן על ידי מערך ההסברה הלאומי באמצעות לפ"ם, בשיתוף עם מטה משפחות החטופים ובתיאום עם מנהלת החטופים והשבים.

מדובר בפעם הראשונה שבה עולה קמפיין משותף למערך ההסברה הלאומי ולמטה משפחות החטופים. שיתוף הפעולה נובע מתוך הרצון לייצר תוכן מאוחד ולהדהד אותו באופן הרחב ביותר, יחד עם קבלת אותן תמונות מיוחדות של החטופים עם יקיריהם מליל הסדר בשנה שעברה.
קמפיין ליל הסדר מורכב מחמישה סרטונים שונים, שבכל אחד מהם מוצגים חמישה חטופים (בסך הכול 25 חטופים) בתוך תמונות משפחתיות שצולמו בליל הסדר האחרון אצל משפחות החטופים. בכל סרטון הדמויות החטופות נעלמות מהתמונה המשפחתית שבה חגגו רק לפני שנה, ובה היו שמחים ומחויכים.
2 צפייה בגלריה
קמפיין להחזרת החטופים שמופץ בצפון אמריקה
קמפיין להחזרת החטופים שמופץ בצפון אמריקה
קמפיין להחזרת החטופים שמופץ בצפון אמריקה
(צילום: מערך ההסברה הלאומי)
2 צפייה בגלריה
קמפיין להחזרת החטופים שמופץ בצפון אמריקה
קמפיין להחזרת החטופים שמופץ בצפון אמריקה
החטופים "נעלמים" מתוך התמונות המשפחתיות השמחות
(צילום: מערך ההסברה הלאומי)
הסרטונים יקודם בפלטפורמות הדיגיטל של אתרי האקטואליה המובילים בארצות הברית וכן באמצעות פלטפורמות הסטרימינג של הטלוויזיות המקוונות (CTV), החל ממחר בבוקר ועד לסוף חג הפסח. התכנים השונים צפויים להגיע לעשרות מיליוני צפיות. בכל הסרטונים מופיעה הקריאה: "Let our people go, Bring them home now".
שי בנימין, בתו של רון בנימין, מסרה לקראת עליית הסרטונים: "פסח בשבילי תמיד היה חג של משפחה, לשבת לשולחן החג ביחד, לשיר שירים ולשמוח. אבל השנה אי אפשר לשמוח, השנה החג לא שמח. איך אפשר לשבת לשולחן החג כשהמשפחה שלי שבורה? כשאבא שלי לא נמצא? איך אפשר לקרוא את ההגדה כשאנחנו חווים את אותו הדבר ב-2024, כש-133 חטופים אינם בני חורין?"
בין החטופים שמופיעים בסרטונים: מיה ואבנר גורן; אנדריי קוזלוב; שגב כלפון; רומי גונן לשם; עידן אלכסנדר; תמיר אדר; עומרי מירן; אורן גולדין; נעמה לוי; בר קופרשטיין; עודד ליפשיץ; רון בנימין; רום ברסלבסקי; מישל ניסנבאום; דניאל גלבוע; ליאור רודאיף; טל חיימי; יצחק גלרנטר; אריה זלמנוביץ׳; חיים פרי; משפחת ביבס; איתי חן; גלי וזיו ברמן; עופר קלדרון ואיתן לוי.