הכו נמרצות - ושברו את צלעותיו של הקורבן: כך עולה מהצהרת התובע שהגישה שלשום (שלישי) פרקליטות מחוז צפון נגד שלושה אחים מצפון הארץ, שהם גם אחים מוסמכים בבתי חולים בצפון, בגין תקיפה חמורה על רקע חוב של כ-2,000 שקלים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים, וכתב אישום יוגש בהמשך.
לפני כחודש הגיע המתלונן, תושב יישוב ערבי בצפון, למקום שבו עבד - והותקף באלימות. בהצהרת התובע נכתב כי השלושה, שעובדים כאחים מוסמכים בבתי חולים באזור, הגיעו בעקבותיו וביקשו לגבות את החוב שנצבר לאחר שקנה מהם רכב. הם הכו אותו, דרשו את מפתחות הרכב וגרמו לו לחבלות קשות. בעקבות המקרה הקורבן סבל מקרעים באיבריו הפנימיים ומשברים בצלעות.
רפ"ק רותם דאי קצין אגף החקירות והמודיעין של תחנת נצרתרפ"ק רותם דאי
שוטרי מחוז צפון עצרו את השלושה, ששוחררו מאוחר יותר על ידי בית משפט השלום בנצרת. המשטרה, שמצאה תיעוד של האירוע במצלמות האבטחה במקום, הגישה ערעור לבית המשפט המחוזי בעיר - והם הוחזרו למעצר.
רב-פקד רותם דאי, קצין אגף החקירות והמודיעין של תחנת נצרת, אמר כי "מדובר באירוע חמור מאוד. אנו נפעל ביד קשה נגד כל מי שמתנהג באלימות עד שיקבל את דינו. המשטרה תמשיך לפעול למען שלומם של הציבור".
סעיד חדאדעו"ד סעיד חדאד
סנגורם של האחים, עו"ד סעיד חדאד, מסר בתגובה כי "הם ומשפחתם היו קורבן להתנהלות חסרת רסן מצד המתלונן. אין ספק שאלימות חריגה מכללי התנהלות מקובלים והם מבינים שהם חטאו ויקבלו עונש על ההתנהלות הזו. יחד עם האמור, לא ניתן להתעלם מן העבר הנקי שלהם ותרומתם לחברה. ברגע שנקבל חומר ראיות נוכל להתייחס באופן ענייני לאירוע עצמו ולנסיבות שקדמו לו".