פרסום ראשון: ב-28 בפברואר 2022 תתכנס ועדת השחרורים של כלא צלמון ותדון בבקשתו של השחקן משה איבגי לקיצור עונשו בשליש. אם הבקשה תתקבל, איבגי יזכה גם לשחרור מנהלי - ולכן עשוי להשתחרר כבר בחודש מרץ הקרוב.
1 צפייה בגלריה
משה איבגי בבית המשפט בדיון על הטיעונים המחודשים בפרשה שלו
משה איבגי בבית המשפט בדיון על הטיעונים המחודשים בפרשה שלו
משה איבגי
(צילום: גיל נחושתן)
איבגי נידון ל-11 חודשי מאסר בפועל והחל לרצות את עונשו בכלא חרמון שבגליל ב-29 בספטמבר. הנוהג הוא שכל אסיר רשאי לעלות לוועדת השליש, אלא אם החליט לוותר על האפשרות. עורכי הדין מיכאל כרמל וחן מאירי, שמייצגים את איבגי, לא ויתרו על האפשרות - ופנו לשלטונות הכלא וביקשו שייקבע עבור איבגי תאריך לוועדת השחרורים.

עו"ד חן מאיריעו''ד חן מאירי

אם בקשתו של איבגי לקיצור שליש תתקבל, עונשו יקוצר בשלושה וחצי חודשים. בנוסף, ולאור העומס בבתי הכלא, בשנה האחרונה מקבלים האסירים קיצור של עשרות שבועות מהמאסר כקיצור מינהלי, שאותו ניתן לקבל רק כאשר האסיר סיים לרצות חצי מעונשו. על כן, איבגי עשוי להרוויח משני הכיוונים, ולהשתחרר כבר בחודש מרץ.
עו''ד מיכאל כרמלעו''ד מיכאל כרמל



פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש לוועדת את עמדתה בנושא, שלפיה שעה עדיין אינה ידועה. מעורכי הדין מיכאל כרמל וחן מאירי נמסר כי "לאור העובדה שהעבירות בוצעו לפני כעשור, ולאור המחיר הציבורי הכבד שהוא שילם, ולאור מסוכנתו המינית הנמוכה והתנהגותו הטובה במהלך שהותו בכלא, ראוי שהוועדה תקבל את הבקשה ותורה על שחרורו".