1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה. הסנגור: "לא חיפשו מתחת לפנס"
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (יום א') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב האזור בן 27, בגין תקיפת בניו התאומים, בני פחות מחודש. אחד מהם מאושפז מאז המקרה במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים הדסה עין כרם.
הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. האב מכחיש את המיוחס לו וסנגורו מסר בתגובה כי "העובדות המתוארות בכתב האישום אינן אלא המצאה פרי דמיונה של הפרקליטות".
על פי כתב האישום, האב טלטל בחוזקה את אחד מבניו וכתוצאה מכך נגרמו לתינוק בין היתר דימום מוחי נרחב ונזק בלתי הפיך לאיברים שונים. בעקבות זאת הוא אושפז כשהוא מורדם ומונשם לסירוגין ומצבו עדיין קשה.
באחיו התאום פגע האב באופן אחר: נטען כי בזמן שנבדק בבית החולים הרים האב את העריסה שלו באוויר והטיח אותה על הרצפה. התינוק נפגע אך לא נדרש לאשפוז.
סנגורו של האב, עו"ד אלי כהן ממשרד עורכי דין כהן-נאור, מסר בתגובה: "מרשי הכחיש בתוקף את המיוחס לו מיום החקירה הראשון. מחומר הראיות שהובא לידיעתי עד כה עולה כי עיקר העובדות המתוארות בכתב האישום אינן אלא המצאה פרי דמיונה של הפרקליטות. נכתב בכתב האישום שמרשי פגע בבנו במועד ובנסיבות 'שאינן ידועות במדויק למאשימה'. הדברים מדברים בעד עצמם.
"המשטרה והפרקליטות, כדרכן שלא בקודש, מעדיפות לחפש את המטבע מתחת לפנס, במקום לבדוק את כל כיווני החקירה האפשריים. מרשי הוא איש ישר דרך, ללא עבר פלילי, שאוהב את משפחתו וילדיו. והוא מזועזע מההאשמות חסרות הבסיס נגדו".