1 צפייה בגלריה
ברוך אהרונוב
ברוך אהרונוב
ברוך אהרונוב
(מתוך פייסבוק)
בית המשפט השלום באשקלון האריך הבוקר (יום שלישי) בשישה ימים את מעצרו של ברוך אהרונוב (36), נהג המונית שנעצר בפרשת החשד לאונס הקבוצתי במלון באשדוד. המשטרה ביקשה תחילה להאריך את מעצרו ב-15 ימים, אך בית המשפט התחשב במצבו הרפואי והאריכו רק בשישה.
חקירת המשטרה החלה בעקבות תלונה של צעירה כבת 21 על מקרה שהתרחש בשנת 2015, בעת שהייתה בת 14. הצעירה הגיעה לתחנת המשטרה לפני כמה ימים וגוללה באוזני החוקרים את פרטי המקרה. מתלונתה עלה כי עלתה על מונית מאחת הערים בדרום הארץ לכיוון אשדוד, ובמהלך הנסיעה הנהג נתן לה סמים מסוכנים. בהמשך לקח אותה למלון בעיר, שם לפי החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.
עוד לפי הודעת המשטרה, החשוד המרכזי הזמין לאותו החדר את חבריו, שגם הם על-פי החשד ביצעו בקטינה את זממם. החוקרים מנסים לאתר את זהותם של המעורבים הנוספים בפרשה, מלבד אהרונוב.
אתמול בבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו החוקרים את אהרונוב, בחשד לעבירות הדחת קטין לסמים, בעילה שלא בהסכמה ועבירות חמורות נוספות. בחקירה מסר גרסה ראשונית.
עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת את החשוד באונס מטעם הסנגוריה הציבורית מסרה: "מדובר באדם שעבר תאונת דרכים קטלנית לפני כשלוש שנים שגרמה למותה של אשתו וחבר נוסף. כתוצאה מהתאונה האיש נפצע קשה ביותר ומאז מתמודד עם נכות מלאה ופגיעה קוגניטיבת קשה. אנו מצפים ממשטרת ישראל להתחשב במצבו הקשה ולהתאים את תנאי מעצרו לצרכיו המיוחדים. אנו מקווים שהמשטרה תקדם את החקירה במהירות כך שהחשוד יוכל להתשחרר בהקדם".