תושב אשקלון, צעיר בן 23, נעצר הלילה (בין שני לשלישי) לחקירה, בעקבות פוסט שפרסם ובו לפי החשד איים לפגוע בחייו של ראש ממשלה נפתלי בנט. בפוסט כתב החשוד, בין היתר, כי "הוא המוות" של ראש הממשלה - וכי אם היה לו אקדח הוא היה "שורף עליו מחסנית".
במשטרה מסרו כי חוקרים איתרו את החשוד בביתו לאחר שפרסם את הפוסט ברשתות החברתיות, והיום צפויים השוטרים לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.
1 צפייה בגלריה
ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן
ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן
בנט. איומים על חייו של ראש הממשלה
(צילום: AFP)
הפוסט שפרסם החשוד עסק במותו אמש של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, תשעה ימים לאחר שנורה מטווח אפס על ידי מחבל חמאס במהלך ההתפרעויות בגבול רצועת עזה. המחבל הצליח להתקרב לגדר כאשר את האקדח שלו הוא החביא במכנסיו - וירה בשמואלי דרך חור בחומה שממנו שלף הלוחם את רובה הצלפים ששימש אותו. אחד הכדורים, באירוע שתועד על ידי הפלסטינים, פגע בראשו של שמואלי.
אמש, במהלך הלוויה של הלוחם, נשמעו קריאות גנאי כלפי מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, שספג גם שריקות בוז מהקהל בהלוויה. גם מפקד פיקוד דרום אליעזר טולדנו ספג אלימות מילולית במקום, וכוח יס"מ מנע חיכוך פיזי בין הצדדים והידק את האבטחה על הקצינים הבכירים באירוע. גורמים שנכחו בהלוויה אמרו כי היחס שהופגן כלפי שני הקצינים היה עוין ומסית. הצעירים מחו בפניהם על "אוזלת יד וכבילת ידי הלוחמים".