אוסייד רימאווי (17) מבית רימא נורה למוות מאש צה"ל במהלך פעילות ביישוב מגוריו בלילה שבין חמישי לשישי.

בתיעוד שפרסמו הפלסטינים נראית קבוצת צעירים עומדים יחד לפני הירי - ולפתע אחד מהם נופל על הרצפה. שניים מחבריו מגיעים לסייע לו, ואז נופלים גם הם. לאחר מכן מגיעים אליהם החיילים, ייתכן שמעניקים טיפול ראשוני - ואז עוזבים את המקום. הפלסטינים טוענים כי צה"ל מנע מאמבולנסים של הסהר האדום לגשת אליו, אך טענה זו לא מגובה בסרטון. בהמשך נקבע מותו.
צה"ל לא התייחס ישירות לתיעוד, אך בתגובתו לתקרית מסר כי בבית רימא נהרג מחבל ו"זוהו פגיעות נוספות". לפי הצבא, "במהלך פעילות הכוחות בבית רימא שבחטיבת אפרים, מחבלים השליכו מטענים ובקבוקי תבערה לעבר הלוחמים שהגיבו בירי וחיסלו מחבל. זוהו פגיעות נוספות. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו".
מלבד רימאווי, שבעה פלסטינים נפצעו בפעילות צה"ל בבית רימא. בהלווייתו השתתפו מאות, והפלסטינים טוענים כי חרף טענת צה"ל - הוא לא היה חמוש ולא השתתף בעימותים עם כוחות הביטחון.
בשנתיים האחרונות פועל צה"ל בשורת מוקדים ברחבי יהודה ושומרון כדי לסכל את תשתיות הטרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי, כשמאז הטבח ב-7 באוקטובר הצבא העלה מדרגה - ומדי יום מתנהלים מבצעים רחבי-היקף ברחבי הגדה.
מתחילת המלחמה נעצרו כ-2,600 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, הבקעה והעמקים, שכ-1,300 מהם משויכים לחמאס. 326 פלסטינים נהרגו מאש צה"ל בעימותים. המטרה של מערכת הביטחון היא למנוע מהמצב ביהודה ושומרון להתלקח במקביל לקרבות ברצועת עזה, כשעד כה לא נענו הפלסטינים בהמוניהם לקריאות חמאס להתעמת עם ישראל.