2 צפייה בגלריה
נור קשקוש, תושב קלנסווה בן 23 שנרצח הלילה באשדוד
נור קשקוש, תושב קלנסווה בן 23 שנרצח הלילה באשדוד
הנרצח נור קשקוש
ויכוח על רקע גניבת בשמים מסניף של סופר פארם הוביל לקטטה שהסתיימה בדקירות קטלניות. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (שני) נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש (24) מקלנסווה בגן ציבורי באשדוד בחודש שעבר.
לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על-ידי עו"ד אדוה וייצגן לוי מפרקליטות מחוז דרום, ממן והמנוח גנבו יחד את הבשמים, ובהמשך התפתחה ביניהם קטטה מאחר שכל אחד מהם טען לבעלות על הבשמים.
ממן התקשר לצ'צ'שוילי שהגיע גם הוא לזירה. שני הנאשמים דקרו כמה פעמים את קשקוש יחד באמצעות מספריים וגרמו למותו לעיני עוברים ושבים. עוד צוין כי הצעיר ניסה להימלט מהנאשמים, השליך לעברם אבנים - אך השניים השיגו אותו, ריתקו אותו לקרקע ודקרו אותו בכל חלקי גופו.
בכתב האישום מתואר כי קשקוש התחנן בפני הנאשמים שיפסיקו את מעשיהם כי הם הורגים אותו. עוברי אורח שנכחו בזירה צעקו להם לחדול, אך השניים המשיכו בדקירות. לאחר מכן ממן וצ'צ'שוילי נמלטו מהמקום עם המספריים, והותירו את המנוח מדמם. הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
צוותי משטרה בזירת הרצח
צוותי משטרה בזירת הרצח
זירת הרצח בגן הציבורי באשדוד
(צילום: דוברת המשטרה)
התיק נחקר על ידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין כי השניים גרמו למותו של אדם צעיר באכזריות ובאלימות קשה.
בני משפחתו של הקורבן סיפרו לאחר הרצח כי הוא יצא לעבוד באזור אשדוד בשיפוצים. אחד מקרוביו אמר אז: "הקורבן הוא אדם שליו וצנוע, והוא נרצח בדם קר. נור בחיים לא פגע באף אחד, תמיד עבד והתפרנס ובקשרים טובים עם כולם. זה אסון קשה ומזעזע שלא צפינו. אני מקווה שהרוצחים יקבלו את העונש הכי קשה".