פרקליטות מחוז מרכז הגישה ביום ראשון לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד שני צעירים בני 22 ו-28, תושבי טירה, בגין ירי לפני כשבועיים לעבר בית של אדם שעימו הם מסוכסכים על רקע של חובות כספיים. השניים מואשמים בירי מנשק חם ובשיבוש הליכי משפט. המקרה תועד במצלמת אבטחה שהייתה במקום ובתיעוד ניתן לראות את הצעירים מחזיקים באקדחים ויורים לעבר הבית.
2 צפייה בגלריה
תיעוד הירי של שני תושב טירה
תיעוד הירי של שני תושב טירה
"מהווים סכנה לחיי אחרים". תיעוד הירי בטירה
2 צפייה בגלריה
תיעוד הירי של שני תושב טירה
תיעוד הירי של שני תושב טירה
תיעוד הירי בטירה
על פי כתב האישום, ב-22 בדצמבר סמוך לשעה 05:00 בבוקר נסעו הנאשמים ברכב ששייך לאחד מהם לביתו של הקורבן עימו היו מסוכסכים, כשברשותם אקדח, כלי נשק נוסף ומחסניות שהכילו קליעים תואמים לכלי הנשק. כשהגיעו סמוך לבית הם החלו לירות לעברו ופגעו בבית ובגדר המקיפה אותו. אחד הנאשמים אף נראה בסרטון מחליף מחסנית באקדח ויורה שוב לעבר הבית. לאחר הירי נמלטו השניים מהמקום וחזרו לביתו של אחד מהם.
כעבור זמן קצר הגיעו שוטרים מתחנת משטרת טירה לבית שבו הסתגרו הנאשמים, ובשלב זה הקליט אחד מהם הודעות קוליות בוואטסאפ בהן אמר לבני משפחתו לא לפתוח את הדלת. על פי כתב האישום, הנאשמים השליכו מחלון הקומה השנייה אקדח ומחסנית וכיבו את אורות הבית במטרה לשבש הליכי חקירה. השניים נעצרו, ולאחר שנחקרו ומעצרם הוארך, הוגש נגדם כתב אישום.
תושבים מטירה אמרו על השניים כי "מדובר באנשים מסוכנים שמהווים סכנה לחיי אחרים. מקומם בכלא, יש להעניש אותם בכמה שיותר שנים".