חמש ספינות שפועלות בדרום קוריאה יצאו ממצר הורמוז, כך לפי משרד האוקיינוסים של סיאול. בסך הכל נותרו במצר 13 ספינות דרום-קוריאניות, עם 87 אנשי צוות, לפי נתוני המשרד. דרום קוריאה מנהלת מגעים עם מדינות רלוונטיות כדי לסייע לשאר הספינות "לצאת בבטחה מהאזור", נמסר.



