שלושה רופאים שהחלו לאחרונה לנהל סניף של קופת חולים מאוחדת, שנפתח לא מזמן בקלנסווה, נאלצו להתפטר לאחר שספגו בימים האחרונים איומים קשים - שכללו יריות לעבר בתיהם ורכביהם. באחד המקרים הקליעים אף חדרו לבית של אחד מהם, וכמעט פגעו בבני המשפחה. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים.

3 צפייה בגלריה
אדי סמיר וחין הרופאים מקלנסוה שרכביהם נורו
אדי סמיר וחין הרופאים מקלנסוה שרכביהם נורו
שלושת הרופאים מקלנסווה. יריות על הבתים והמכוניות
הרופאים הם שלושה אחים - שאדי, פארס ופאדי חין. הלילה (בין שישי לשבת) קיבל אביהם שיחה מאלמוני שאמר לו: "נרצח את הבן שלך וילדיו". בעקבות השיחה החליטו השלושה שלא להמשיך בניהול סניף קופת החולים - וכתבו בהודעה משותפת: "אנו מודיעים על סיום עבודתנו במאוחדת מסיבות אישיות, אין לנו יותר שום קשר לקופה וכל מי שצריך משהו - עליו לפנות למאוחדת".
"אנו לא יודעים מי עומד מאחורי המקרה ומה רוצים מאיתנו. אין לנו סכסוכים עם אף אחד", טענו השלושה. "האיומים והירי התחילו רק לאחר שפתחנו את קופת החולים, ולא היה משהו אחר".
תושבים בקלנסווה גינו את האיומים נגד השלושה ואמרו: "הרופאים ובני משפחותיהם נהדרים ומכובדים, ומגיע להם כל הוקרה והערכה. מכיוון שהם הצליחו בפרויקט של מאוחדת הם התחילו לקבל איומים מאנשים שלא אהבו את הצלחתם, ורצו בכוח להכשיל אותם. זה מעשה חמור ופוגע בתחרות. אם המשטרה לא תעצור את הפושעים אז היורים ימשיכו בדרכם ויפגעו בחפים מפשע. הם רוצים שליטה עבריינית וחובה לעצור את הדרך הזו".
מ"מאוחדת" נמסר בתגובה: "נחרדנו לשמוע על האיומים ועל האלימות שהרופאים המוערכים נחשפו אליה, שכרגע המניעים שלה לא ידועים לאף אחד, ומיותר לציין שאנחנו מגנים כל סוג של אלימות. ככל שידוע לנו, הרופאים ממשיכים להגיע לעבודתם במרפאה, והקופה לא קיבלה כל עדכון על הפסקת עבודתם".