מפלגת עוצמה יהודית פרסמה חוברת הישגים תחת השם "רפורמת בן גביר - סיכום מושב הקיץ", ובו פירטה את הישגי המפלגה מאז השבעת הכנסת ה-25 והקמת הממשלה, אלא שמה שמשך את תשומת הלב של גולשים ברשתות החברתיות - בעיקר בטוויטר - הוא דווקא השער האחורי של אותה חוברת - ובה מפת ארץ ישראל עם גבולות 67', ועליה המוקדים שבהם מריצה מפלגת עוצמה יהודית מועמדים בבחירות לרשויות המקומיות.
2 צפייה בגלריה
עוצמה יהודית תרוץ בלמעלה מ-50 ערבים ברחבי הארץ בבחירות המוניציפליות
עוצמה יהודית תרוץ בלמעלה מ-50 ערבים ברחבי הארץ בבחירות המוניציפליות
המפה שפורסמה ב"חוברת ההישגים" של המפלגה
2 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר  במליאת הכנסת
איתמר בן גביר  במליאת הכנסת
"טעות גרפית, הגולן שלנו לעד"
(צילום: שלו שלום)
ערים רבות שסומנו במפה שובצו במקום שגוי, כך למשל אילת מוקמה במרכז הנגב, ירושלים, יהוד, אלעד, ראש העין ועפולה בלב השטחים - ובעוד בת ים וחולון ממוקמות צפונית לתל אביב-יפו - פתח תקווה ורמת גן סומנו דרומית ביחס אליה. גם אשקלון הוצבה כעיר הממוקמת על הגבול הצפוני של רצועת עזה, כשבפועל היא נמצאת יותר מ-10 ק"מ ממנה.
ומה עם אזור הצפון? חיפה סומנה במפה מצפון לקריית מוצקין, גם קריית שמונה מוקמה הרחק ממקומה המקורי. אזור הגולן, בהתאם למפה שפורסמה עם קווי 67', סומן כאזור שאינו חלק מארץ ישראל - בדומה לרצועת עזה.
מסיעת עוצמה יהודית נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים על כך שבחוברת החשובה שמציגה דברים שחלקים גדולים בתקשורת בוחרים להסתיר מהציבור - הטעות הגרפית היא הטעות היחידה ש-ynet מצא. אנו ממליצים לכולם לקרוא את חוברת ההישגים. הגולן שלנו לעד".