מאות חברים וקרובים הגיעו אתמול (חמישי) לבית משפחת מסיקה בנתניה כדי לנחם ולחזק אותה, אחרי מותה של ים בת ה-19, שנהרגה שלשום מפגיעת רכבת בתחנה בעיר, אחרי שאיבדה את הכרתה ונפלה לעבר המסילה. ים השאירה הורים, אחות ושני אחים, בהם עמית, שסיפר אמש: "אנחנו שבורים, מתקשים לעכל את האסון".
2 צפייה בגלריה
ים מסיקה
ים מסיקה
"כולנו בוכים עליה". ים מסיקה ז"ל בחתונת אחיה
(באדיבות המשפחה)
עמית אומר ש"זה בלתי נתפס שים לא תשוב עוד. היא אהבה את החיים, צחקה ונהנתה, אנחנו המומים. פתאום היא חטפה סחרחורת ברכבת ומעדה, ועכשיו כולנו בוכים עליה".
עמית סיפר כי ראש העיר נתניה מרים פיירברג בישרה למשפחה שתקצה שטח להקמת מקווה לזכרה של ים. "רק לפני חודש ים חגגה בחתונה שלי", עמית הוסיף, "היא אהבה את הבמה והריקודים וגם את החברות שלה בחיל האוויר. לא מזמן היא ויתרה על גימלים כדי לחזור לצבא שהיא כל כך אהבה. זו המכה הכי כואבת שאקבל בחיי. אני מקווה שים תיתן לי כוח מלמעלה".
2 צפייה בגלריה
עמית מסיקה אחיה של ים מסיקה
עמית מסיקה אחיה של ים מסיקה
"היא אהבה את הבמה והריקודים, וגם את הצבא". עמית מסיקה בחתונתו
(באדיבות המשפחה)
סוף, אחיה הצעיר של ים, הוסיף: "לעולם לא אצליח לעכל את מה שקרה ביום הארור הזה. לעולם לא יהיה אדם שיוכל להבין את הכאב שלי".
בעקבות התאונה הטרגית פתחה המשטרה הצבאית בחקירת נסיבות האירוע, ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. שרת התחבורה מירי רגב הנחתה בעקבות התאונה את מנכ"ל משרדה ובכירים נוספים ברכבת ישראל לפעול כדי לקדם התקנת מחסום חשמלי חכם ברציפים.
פורסם לראשונה: 00:00, 22.09.23