כשליאן בר העלתה לרשתות החברתיות פוסט שכתבה מדם ליבה, היא לא שיערה איזה גל של תגובות מרגשות היא תקבל.
"הבת שלי, בת 12, עם צרכים מיוחדים, קנתה אופניים עם הכסף שקיבלה מהמתנות לבת המצווה, 600 שקל, פלוס 300 שקל שאני הוספתי. אני רוצה להגיד להורים של הילד שחתך את השרשרת וגנב אותם: יש מצלמות, אני אפנה למשטרה. ואתה, אלוהים ישלם לך על כל דמעה של הבת שלי. תחזירו אותם אם יש לכם לב. אני לא אישה עשירה שיכולה שוב לקנות אופניים". היא תייגה את משטרת ישראל ואת הדף של "פורום חולון", הוסיפה תמונה של בתה, מאי, בוכה בכי תמרורים.
2 צפייה בגלריה
yk13620242
yk13620242
מאי וליאן בר, אתמול
(צילום: ענר גרין)
התגובות
לא אירחו לבוא. אנשים רבים ביקשו את מספר הטלפון שלה והציעו לקנות טלפון עבור בתה. היו כאלה שאף הזמינו אותן למסעדה, לפיצה, או הבטיחו לפנק את מאי במתנות נוספות.
"זאת פעם שנייה שגונבים למאי את האופניים, שבהם היא משתמשת כדי להגיע לבית הספר", סיפרה אתמול ליאן, אם חד־הורית למאי ולאחותה בת השבע, "הבכי של הילדה לא פסק. היא אמרה פעם אחר פעם: 'למה שוב גנבו לי את האופניים. זה לא מגיע לי'. עליתי בלב כבד לאוטובוס בדרך לעבודה והחלטתי לכתוב. לפני כמה שנים גנבו לי את עגלת הילדים של הקטנה, כתבתי פוסט לגנבים, ואחרי כמה שעות הם החזירו אותה למקום. הפעם זה עוד לא קרה, אבל אנשים רבים התנדבו במהירות לעזור. זה היה מאוד מרגש". היום אמורה להגיע לבית המשפחה אחת הנשים שהתנדבה לתת אופניים חדשים למאי, ויש לקוות שהסיפור יסתיים כשהילדה בתחושה טובה.
2 צפייה בגלריה
yk13619910
yk13619910
תמונת מאי הבוכה, שפרסמה אמה בפוסט
חבר מועצת העיר חולון, עו"ד ניסן זכריה, ציין כי למרות גל ההתנדבות, יש להגן על התושבים ממקרים דומים: "חובה להחזיר את הביטחון לתושבי העיר ולרשת אותה במצלמות. כולי תקווה שימצאו את הגנב".
פורסם לראשונה: 00:00, 06.10.23