ביום ראשון בערב פונו גליה ויעקב בכר עם שני ילדיהם, ניקול בת השנתיים ושלמה בן ה-11, אחרי שטיל פגע פגיעה ישירה בביתם באשקלון. “הכל קרה מהר, פגיעה ישירה מהתקרה העליונה, ואז החליטו להעביר אותנו לבית מלון, שם נשהה בתקופה הקרובה", משחזרת גליה.
לדבריה, "שלשום, בשעות הערב, נחת טיל בבית המלון שבו אנחנו שוהים והמכונית שלנו נפגעה. זה מטורף - בורחים מהטיל שהרס לנו לנו את הבית, מגיעים לבית מלון ואז סופגים כאן פגיעה ישירה".
1 צפייה בגלריה
yk13627810
yk13627810
משפחת בכר
(צילום: גיל נחושתן)
כשהוא עומד ליד המכונית ההרוסה, עם בתו בת השנתיים ניקול על הידיים, מוסיף יעקב: "זה גיהינום - אנחנו לא מצליחים להרגיע את הילדים מאז ההרס של הבית שלנו באשקלון ואז בומים חזקים פה בבית המלון. איך אפשר בכלל לגדל ילדים באשקלון? עד מתי נחיה ככה בדרום? משפחות שלמות נשחטו, הרס וחורבן ביישובי העוטף, עד מתי?".
גם אתמול בצהריים נפלו מטחים כבדים על העיר שלא מפסיקה לספוג. “תראה מה קורה כאן ליד הבית שלי, אנחנו סופגים בלי סוף, אבל נשארים כאן באשקלון. לא נזוז מפה. זו המדינה שלנו וזו העיר שלנו. יש הרבה שעזבו בימי הלחימה, אבל אנחנו נישאר כאן, בממ”ד. ונקווה שהפעם נכה בהם בחוזקה", אומר תומר סיאני.
גם ליד הסופר הגדול בבית החולים ברזילי נחתו אתמול מטחים כבדים. "בדיוק היו הרבה קונים ואז הגיעו הטילים", ממררת בבכי אדווה. “אני לא מצליחה להבין, שלשום בערב חדירות מחבלים מהאוויר באזור התעשייה פה באשקלון, ואז מטחים ללא הפסקה, ושום דבר לא נגמר".