2 צפייה בגלריה
האם הילדים שלך מגיעים הביתה לכריסמס?"
האם הילדים שלך מגיעים הביתה לכריסמס?"
"האם הילדים באים הביתה לכריסמס?". שלט חוצות עם התמונה של כפיר ביבס בניו יורק
(צילום: ניר אריאלי)
מערך ההסברה הלאומי ולשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם) יוצאים בקמפיין הסברה בינלאומי חסר תקדים לקראת חג המולד שמטרתו להגביר את המודעות בעולם לסבלן של משפחות החטופים הישראלים.
"האם הילדים באים הביתה לכריסמס?", זועק הסלוגן הראשי במסע הפרסום החדש, בעלות של שלושה מיליון שקלים, שמקבל משמעות מצמררת כאשר משפחות החטופים הישראלים לא יכולות להיות ביחד בגלל שיקיריהן חטופים על ידי ארגון הטרור חמאס כבר יותר מחודשיים.
2 צפייה בגלריה
האם הילדים שלך מגיעים הביתה לכריסמס?"
האם הילדים שלך מגיעים הביתה לכריסמס?"
"זה קמפיין שעובד כמו אגרוף בבטן". שלט חוצות עם התמונה של כפיר ביבס בניו יורק
(צילום: ניר אריאלי)

חלקו השני של הקמפיין מציג את דמותו של התינוק כפיר ביבס בן 11 החודשים בוכה בכי קורע לב. דמותו של ביבס שמוחזק בשבי כבר 76 ימים והפכה לסמל של החטופים הישראלים כבר מופיעה על מסכי ענק בטיים סקוור בניו יורק, באזור הבית הלבן בוושינגטון ובשדרות השאנז אליזה בפריז.
הקמפיין יעלה ברחבי ארה"ב במיקומים אסטרטגיים. בנוסף, יעלו פרסומות בטלוויזיה, ביוטיוב ובאתרי חדשות ולייף סטייל. מוריה שלום, מנהלת לשכת הפרסום הממשלתית, ציינה כי "זה קמפיין שעובד כמו אגרוף בבטן. אף בן אנוש לא יוכל להישאר אדיש לזעקת כפיר ביבס".
מדובר בקמפיין פרסום פרוגרמטי, המנהל במערכת אחת גם את הפרסום המקוון וגם את הפרסום בשלטי החוצות, כאשר כל אלה מבוססים על בסיס ניתוח מידע מי כבר נחשף לקמפיין, כך שלא "יבוזבז" תקציבו על חשיפת יתר. הקמפיין תואם עם מטה החטופים והנעדרים, שבראשו עומד תת-אלוף (במיל') גל הירש.
פורסם לראשונה: 00:00, 22.12.23