מאות בני משפחה, חברים וחברים לנשק ליוו אתמול (שלישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בחדרה את רס"ל (במיל') ניצן שסלר ז"ל, שנפל בקרבות ברצועת עזה. שסלר בן ה-21 לחם בגדוד 7155 בעוצבת חוד החנית.
פרח, אמו, ספדה לו: "ניצן שלח לנו מכתב מעזה. הוא כתב שהוא גאה להיות 'כאן בעזה' - להשתתף במשימות ובהגנה". עוד הוסיפה האם: "איך נפרדים ממך, בן יקר? אוהבים אותך תמיד, הקרבת את עצמך לטובת מדינת ישראל. הלכת מאיתנו צעיר, תכננת את החיים ולא הספקת כלום. שלחתי לך שירים וחיזוקים והתפללתי שתחזור בריא".
2 צפייה בגלריה
yk13762737
yk13762737
(המכתב ששסלר ז"ל כתב למשפחתו מהמלחמה)
במכתב שמסר לבני משפחתו מעזה הוא כתב בין היתר: "מתגעגע אליכם מאוד ושולח חיבוק ענק. אני עם האנשים הכי טובים שיש. אין לי איך לתאר כמה זה ממלא להגן על הארץ הזו ולהשתתף במשימות" הוא הוסיף: "יש לכם את כל הקרדיט על הציונות והערכים שמחזיקים אותי".
נטע, בת זוגו של ניצן, אמרה: "נלחמת למען המדינה שלנו עד הרגע האחרון. היית שנון ואהוב. תודה על האהבה הענקית, אתה אדם של פעם בדור. ניפגש בחלום".
2 צפייה בגלריה
רס"ל (במיל') ניצן שסלר ז"ל
רס"ל (במיל') ניצן שסלר ז"ל
רס"ל (במיל') ניצן שסלר ז"ל עם צעיף האולטראס ברצועה
(באדיבות המשפחה)
אחיותיו של ניצן, שיר ושי, ספדו: "עכשיו הכול ישתנה, לא יהיו יותר צחוקים. אתה כבר לא תחזור. לעד תישאר ניצן, ולא תזכה לפרוח. ניצני, תהיה הנסיך הקטן שלנו".
בעוד כחודש היה אמור ניצן, אוהד של הפועל תל אביב, לחגוג עם נטע את יום הולדתו ה-22. במהלך הלחימה בחאן יונס הוא הצטלם עם צעיף של ארגון אוהדי האולטראס של קבוצת הכדורגל. "נשרף הלב", כתבו האוהדים אחרי קבלת הבשורה המרה, "ממש לפני כמה ימים קיבלנו הודעה מניצן, לוחם במילואים. הוא שלח לנו את התמונה הזאת מחאן יונס וביקש למסור אהבה גדולה לכל האוהדים. אנחנו כואבים ומחבקים את המשפחה".
פורסם לראשונה: 00:00, 17.01.24