חגיגה משפחתית בעיצומו של שירות מילואים: רס"ן (במיל') נופר ביטון מלכה, 32, מנתניה, הצליחה לסחוב היריון עם שירות מילואים פעיל ואינטנסיבי בצפון, וילדה השבוע, בשעה טובה, את בתה השנייה, במרכז רפואי צפון בטבריה.
תפקידה של נופר במילואים הוא ראש מדור כוח אדם ביחידת נפגעים בצפון, והיא חולשת על הערים: טבריה, עפולה, מגדל העמק, נוף הגליל, בית שאן ומגיעה עד לקריית שמונה ורמת הגולן. תחת אחריותה מעל ל-100 חיילים וקצינים במילואים. בן זוגה, רס"ר אוהד מלכה, 33, גויס עם פרוץ המלחמה לגדוד תותחנים כלוחם ונשלח לגבול הצפון. מלכה מגויס כבר יותר מ-100 ימים.
1 צפייה בגלריה
yk13765462
yk13765462
(צילום: מרכז רפואי צפון)
"ב-7 באוקטובר היינו בביקור משפחתי בצפת, שנינו הוקפצנו מספר שעות אחרי האסון", מספרת נופר. "בתנו הבכורה, אורי, נשארה אצל הוריי בצפת. הייתי בחודש השישי להיריון, אבל היה ברור לי שאתגייס ואתן את חלקי למדינה. מעולם לא עבדתי כל כך קשה ואינטנסיבי כמו בחודשים האלה. התאשפזתי רק כשירדו לי המים, שלושה ימים לפני הלידה".
נופר מספרת על תקופת ההיריון בשירות המילואים. "במילואים הכרתי את ד"ר ענבל אמיתי, רופאת נשים בכירה במרכז רפואי צפון. היא שמה עליי עין מהרגע הראשון, וכל הזמן עקבה אחרי ההיריון שלי. כשירדו לי המים, היא הורתה לי לעזוב הכל וללכת לבית החולים. הצוות עטף אותי בחום ובאהבה", היא מספרת.
אוהד מתאר אף הוא את רגעי השמחה: "ברגע שנופר אושפזה ‑ הצטרפתי אליה והייתי לצידה. הרגשנו שזו חוויית לידה מיוחדת עם צוות שמתייחס אלינו כמו למשפחה". נופר סיכמה: "אחרי חודשים שבקבוצת המודיעים שלנו עוסקים רק בשכול ובכאב, הצלחתי סוף-סוף להעביר גם בשורה מתוקה, משמחת ואופטימית".
פורסם לראשונה: 00:00, 19.01.24