2 צפייה בגלריה
yk13799941
yk13799941
נופר שלוסברג ודור שמילוביץ

דייט באולם האירועים

נופר שלוסברג ודור שמילוביץ הם סטודנטים באפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב. נופר לומדת הנדסת תוכנה ודור הנדסת חשמל. הם הכירו בקבוצת הווטסאפ של המכינה שבה למדו והתארסו באוגוסט האחרון, אבל לא יחגגו את הוולנטיין יחד השנה.
מאז שפרצה המלחמה, נופר משרתת במילואים בדרגת רס"ר בתפקיד מ"מ מפקדת אגף מיון ומחקר בחיל האוויר. "מאוד מאתגר לתחזק קשר, כי גם כשיוצאים הביתה הדבר הראשון ומטרת העל היא לצבור שעות שינה או להשלים פערי לימודים במכללה, אחד מהשניים", משתפת נופר על אתגרי הזוגיות בצל מלחמה. "בהתחלה באמת חווינו קושי, משך זמן המילואים הקשה על שנינו להתנהל כזוג, אבל מהר מאד הבנו שגם אם זה אומר שהזוגיות תיפגע קצת - זה זמני. על החתונה היא מספרת: "היינו אמורים להתחיל לראות אולמות ב־8 באוקטובר, ובבת אחת הכל נעצר. באחת השיחות שלנו קיבלנו החלטה משותפת שדווקא עכשיו בוער לנו להקים בית משותף בישראל. המעט זמן שלנו יחד, והדייטים הבודדים שיש לנו, זה פגישות באולמות אירועים".

רומן לרפואה

"בנחשונים, תוך כדי שאני אורז את הציוד ללחימה, ראיתי אותה מדברת עם המפקד שלי. יצאתי החוצה ושאלתי אותו מי זאת. הוא אמר שזו טל, הפרמדיקית בגדוד", מספר מאור, לוחם בגדוד 8110. "דיברנו פה ושם, ואחרי כמה ימים באתי אליה עם פרח ושאלתי אותה אם היא רווקה". רק כעבור ארבעה שבועות הם יצאו לדייט רשמי ראשון, ומאז האהבה ביניהם פורחת.
"ב־7 באוקטובר הייתי אצל ההורים שלי בשוהם, נשארתי אצלם אחרי ארוחת החג, זה תפס אותנו כמו את כולם, היינו בשוק. מהר מאוד הבנו מה קורה, ובשעה 10:30 קיבלתי טלפון מהמפקד שאמר 'תתכוננו'" סיפרה טל. היא משתפת כי היה מאתגר עבורה להתחיל קשר רומנטי: "תוך כדי הלחימה, לי אישית היה יותר קשה לנתק את המחשבות על המלחמה ובאמת לנסות משהו רומנטי. זה דיסוננס משמעותי, אבל ככל שדיברנו יותר ויותר והכרנו, זה פשוט קרה מעצמו והתפתח לשם".
פורסם לראשונה: 00:00, 14.02.24