"הזוגיות שלנו הייתה מאוד מיוחדת", מספרת בכאב ליהי שמשיאן (22) מחולון על בן זוגה, סרן עידן באלוי ז"ל ששירת כקצין בגולני ונפל בנחל עוז ב-7 באוקטובר. "היינו יחד במסלול וחווינו דברים קיצוניים אחד עם השני. רצינו לטייל ביחד ואז להתחתן ולהביא ילדים. עשינו הכול במקביל, וזה היה חלק גדול מאוד מהחיים שלי", שיתפה.
הם הכירו ביום הגיוס שלהם. כעבור ארבעה חודשים הפכו לזוג, והיו ביחד עד 7 באוקטובר. היא סיפרה על אותה שבת ארורה: "עידן סגר שבת בנחל עוז ואני ברמת הגולן. עד 10:30 דיברנו והייתי מאוד רגועה שהוא בסדר. משעה 12:00 בצהריים הוא הפסיק לקבל הודעות והטלפון שלו הפך ללא זמין, והלב שלי כבר לא היה במקום.
1 צפייה בגלריה
סרן עידן באלוי, ליהי שמשיאין
סרן עידן באלוי, ליהי שמשיאין
סרן עידן באלוי ז"ל וליהי שמשיאן
(צילום: הרצל יוסף)
"התחלתי להילחץ והרגשתי שהלב שלי נופל. אני והמשפחה שלו התקשרנו לכל מי שאנחנו מכירים כדי לקבל מידע. למרות שהיינו מנותקים ממנו לגמרי, הייתי חייבת להמשיך לתפקד בגדוד, להקפיץ כוחות מילואים וסדיר מהבית".
אחרי ארבעה ימים שבהם שמשיאן ומשפחתו של באלוי לא ידעו מה עלה בגורלו, הם קיבלו את הבשורה הקשה מכל. "חיכיתי המון זמן לתשובה כי היו מלא שמועות. בין יום שלישי לרביעי קיבלנו עדכון שהוא נהרג, והודיעו לי את זה בצבא", סיפרה, "כשהודיעו לי הייתי עדיין בגדוד, ומה שעבר לי בראש זה שעידן מצפה ממני להישאר ולעבוד ולא לצאת משם. הבטחתי לו בלוויה שאשאר בגדוד, ואעשה מה שהוא היה רוצה שאעשה".
פורסם לראשונה: 00:00, 19.02.24