לאן נעלם יורם? מאז שמכוניתו של יורם הלל פליטר נמצאה נטושה בחניון בין בית שמש למושב מטע בחודש שעבר, בני משפחתו מייחלים לקצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה.
3 צפייה בגלריה
yk13881085
yk13881085
יורם הלל פליטר
(יורם הלל פליטר)
פליטר, סטודנט לפסיכולוגיה במכללת תל חי שהתגורר בצפת, ירד ב-7 באוקטובר לדרום הארץ כדי להעניק סיוע לחיילים - וזמן קצר לאחר מכן נעלם. הוא התנדב באשקלון ונראה לאחרונה במצלמת אבטחה של תחנת דלק בעיר. ככל הנראה מכוניתו הפתוחה של פליטר הייתה במשך תקופה ארוכה במקום שבו נמצאה במרץ. מאז נערכו כמה מבצעי חיפוש, כולל בדירתו, ונאספו עדויות - אך לא נמצא דבר.
משפחתו של פליטר טוענת שהמשטרה לא עושה מספיק. בחודשים האחרונים התקבלו עדויות של אנשים שחשבו שראו את יורם הלל באזור מודיעין, אך המשטרה המתינה לפני שפתחה בחיפושים, ואלה לא הובילו לקצה חוט. המשפחה מקבלת סיוע מהיכ"ל, יחידת כלבנים לסיוע במציאת נעדרים, אך יחידות חילוץ אזוריות רבות שפועלות תחת המשטרה גויסו למילואים ולכן לא מוקצה כוח אדם מספיק למשימה.
כעת המשפחה מגייסת כספים כדי לשכור חוקר פרטי שאולי יצליח לגלות מה קרה ליורם. "אנחנו מבינים שיש עומס, אבל המשטרה חייבת להקדיש לזה יותר מאמצים", אמר אברהם, אחיו של יורם הלל. "לא ייתכן שאדם נעלם ככה והמדינה לא מתגייסת למצוא אותו. אנחנו מאוד חוששים לגורלו, וככל שהימים חולפים יותר קשה למצוא אותו". חקירת היעלמותו של יורם הלל מתנהלת במשטרת צפת, למרות שמכוניתו נמצאה באזור שמרוחק כשלוש שעות נסיעה משם.
3 צפייה בגלריה
yk13881081
yk13881081
המכונית הנטושה של יורם, שנמצאה בין בית שמש למושב מטע
3 צפייה בגלריה
yk13881080
yk13881080
"כל השבועות אני מחכה לפגישה איתך". רחל, אמו של יורם
היום, לפי התאריך העברי, חל יום הולדתו ה-32 של פליטר. אמו רחל כתבה: "ילדי האהוב, אני מתגעגעת לשיחות שלנו, הארוכות והקצרות. כל השבועות אני מחכה לפגישה איתך. יש חולצות חדשות ובגדים שקניתי בשבילך. המאכלים האהובים עליך, חריפים, מחכים לך".
אחיו שלמה כתב: "יורם הלל, אחי היקר. כולנו נורא מתגעגעים אליך. לבדיחות שלך, לאכפתיות, לעזרה בבית, לעצות המחכימות, להומור, לאהבה וליראת השמיים. כולנו תקווה שתימצא בריא ושלם, ואנחנו נעשה הכול כדי לראותך סביב השולחן בריא ושלם בפסח הבא עלינו לטובה".
מהמשטרה נמסר: "מטבע הדברים ומטעמי צנעת הפרט לא נפרט בנושא, אולם נציין כי עם איתור רכבו של יורם הלל פליטר נטוש באזור מיוער סמוך לבית שמש, פנתה המשטרה אל משפחתו ופתחה בחקירה יזומה, במסגרתה בוצעו פעולות איתור נרחבות באזור בו אותר הרכב, לצד ניהול חקירה שכוללת מגוון אמצעים. נמשיך לבדוק כל פיסת מידע בכלל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה לאתרו".
פורסם לראשונה: 00:00, 11.04.24