שבועיים ויום נותרו לבחירות, והפוליטיקאים נאבקים על כל קול. והם עושים זאת לא רק בסיוע הקול, אלא גם בעזרת שפת הגוף. מעיין פולק בשן, מומחית לקריאת שפת גוף, מנתחת זאת באולפן ynet ונותנת להם ציונים. בפינה הראשונה היא בחרה לבחון את יו"ר הבית היהודי איילת שקד ואת יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. אז מי משתמש בשפת הגוף טוב יותר - שקד או סמוטריץ'? צפו בכתבה.
פולק בשן אמרה כי "שקד למדה איך לעבוד טוב עם שתי ידיים באופן שווה, אולי טיפה מוגזם". סמוטריץ', לדבריה, "משתמש רק ביד אחת. אבל בשפת הגוף שלו הוא דווקא משדר המון רוך ועדינות. התנועות שלו עגולות, וזה מעיד על אישיות יותר עגולה, יותר רכה, לעומת הנוקשות שיש אצל שקד".
היא ציינה כי "שקד ממצמצת המון, וזה ודבר שלא היה לפני. במערכות הקודמות דווקא דיברתי על זה שהיא לא מצמצמת. זה השתנה בגלל שהמעמד של שקד בסבב הנוכחי מאוד בעייתי, היא בלחץ גדול והלחץ משתקף וניכר בעיניים ובמצמוצים. לעומתה, כשסמוטריץ' מדבר עיניו פקוחות, יש מצמוצים קלים, אבל בסך הכל הוא מישיר מבט, מסתכל בעיניים, פחות ממצמץ. מצמוצים יכולים להעיד על שקר, על קושי, על לחץ".
לצד זאת בחנה פולק בשן גם את הדיבור של השניים. "שקד יודעת לדבר, אבל יש לה המון "אמ" כאלה. לעומתה, הדיבור של סמוטריץ' שוטף יותר. הוא כן עושה פאוזות, עצירות. יש עלייה וירידה בטון הדיבור שלו כדי לייצר עניין, אבל אנחנו מרגישים שהוא מדבר שוטף וזה מקרין המון אמינות".