יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר היום (שני) לקראת הבחירות מחר כי אין סיכוי שהחרדים יעזבו לאחר הבחירות את גוש הימין וגם תקף את מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי. "אין גוש יותר מגובש מהגוש שלנו, אין אף אחד אצלנו שמועמד לרה"מ חוץ מנתניהו. אין לנו רסיסי מפלגות ומפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה", אמר דרעי לאולפן ynet. "תראי מה קורה בגוש השני. גנץ אומר שלפיד לא יהיה רה"מ, לפיד אומר שגנץ לא יהיה רה"מ, איווט אומר שהוא רה"מ. מרב מיכאלי כבר יורשת של רבין - אני הכרתי את רבין. אם היה חי תאמיני לי שהוא היה מצביע ש"ס ולא מיכאלי".

מיכאלי עצמה הגיבה לדרעי מאוחר יותר ואמרה כי "האיש שמתחבק עם איתמר בן גביר מעז לדבר על רבין. מזל שהרב עובדיה זצ״ל לא רואה את הברית שכרתת עם אלה שביזו אותו ומיררו את חייו וחיי הרבנית מרגלית המנוחה".
דרעי אמר כי "בן גביר בחור נמרץ, מוכשר, צעיר. אין לו עדיין מספיק ניסיון, יש גם תאבון בריא והוא רוצה להיות מפלגה גדולה ויוצר כל פעם משהו חדש. למשל שחלילה וחס אם הוא לא יהיה 15 או 14 מנדטים - אז הליכוד ירכיב ממשלה עם גנץ וישאיר אותו בחוץ. אז הנה אני מרגיע אותו ואת כל המצביעים שלו שיידעו - אנחנו גוש אחד. ש"ס לא תיכנס לממשלה בלי הציונות הדתית ובלי הליכוד ובלי יהדות התורה".
-השאלה אם חושייך הפוליטיים המחודדים לא מזהים אפשרות שאולי מישהו ביהדות התורה כן יממש את הפלרטוט הזה עם הצד השני. "קודם כל אין אלטרנטיבה בצד השני. תביני, כדי שהצד השני יוכל להקים ממשלה זה צריך להיות עם מרצ, עם המשותפת ועם ליברמן שאמר שצריך לקחת את כל החרדים ולזרוק אותם למזבלה. הציבור לא יוותר ולא ימחל לאף אחד שייתן יד לשותפות עם אלה ששונאים ורומסים אותנו ופוגעים בנו".
"אני חושב שהסטיגמה הזו של הדף הריק ושהחרדים קונים אותם בכסף – נגמר", אמר דרעי. "ראינו מה קרה בשנה וחצי האחרונות, כל ההצעות הכי גדולות שבעולם קיבלנו, של מיליארדים, של כל מה שאת רוצה, דפים ריקים פנקסים שלמים ולא. אמרנו להם – אתם ממשלה שקמה בהונאה, שהחיבור שלה הוא שנאה ונקמה והיא רוצה להפוך את המדינה לחילונית. אנחנו לא ניתן לכם יד, עמדנו בזה למרות כל הקושי".
-אז כשגנץ אומר שהוא היחיד שיכול להביא ממשלה עם החרדים, הוא פשוט ממציא את זה? "זה משאלת לב. זה קמפיין לצורך משיכת קולות ותו לא. אין מצב כזה, זה מצב היפותטי".