המאמצים שהושקעו על-ידי המפלגות מאז החזרה מתקופת החגים עדיין לא מצביעים על הכרעה בבחירות הקרובות. לפי הסקרים הערב (שישי), האחרונים שניתן לפרסם לפי החוק, אף גוש לא מגיע ל-61 מנדטים - אך חד"ש-תע"ל עשויה להטות את הכף.
לפי הסקר בחדשות קשת הליכוד זוכה ל-31 מנדטים ויש עתיד ל-25 מנדטים. הציונות הדתית נשארת המפלגה השלישית בגודלה גם הפעם וקיבלה 14 מנדטים, והמחנה הממלכתי רק 11.
2 צפייה בגלריה
מצביעים תל אביב עם כלב
מצביעים תל אביב עם כלב
קלפי בתל אביב
(צילום: רויטרס)
המפלגות החרדיות עומדות על 8 מנדטים לש"ס ו-7 ליהדות התורה, וישראל ביתנו נותרה יציבה על 5 מנדטים. העבודה ומרצ מקבלות 5 מנדטים כל אחת. רע"מ של מנסור עבאס עוברת עם 4 מנדטים ובניגוד לסקרים הקודמים, גם חד"ש-תע"ל של טיבי ועודה עוברת בתוצאה דומה.
בל"ד, שהתפלגה מהרשימה המשותפת בבחירות האחרונות, זוכה ל-1.6% מכלל הקולות ולא עוברת את אחוז החסימה. הבית היהודי עם תוצאה כמעט זהה - 1.5% - גם היא לא עוברת.
בסקר נבדקה גם שאלת ההתאמה לראשות הממשלה, שם נתניהו מוביל על לפיד עם 46% מול 31%, ובפער גדול יותר על גנץ, שמקבל 28%.
2 צפייה בגלריה
מוביל בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, אך לא משיג רוב. נתניהו ולפיד
מוביל בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, אך לא משיג רוב. נתניהו ולפיד
מוביל בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, אך לא משיג רוב. נתניהו ולפיד
(צילום: אלי מנדלבאום, AP)
בחדשות רשת הליכוד זוכה ל-30 מנדטים בלבד, והציונות הדתית מתחזקת על חשבונו ל-15 מנדטים. יש עתיד מתחזקת גם כן ומקבלת 27 מנדטים. המחנה הממלכתי מקבל 10 מנדטים בלבד. המפלגות החרדיות עומדות גם כן על 8 מנדטים לש"ס ו-7 מנדטים ליהדות התורה, וישראל ביתנו עם 5. העבודה מתחזקת במנדט ל-6 ואילו מרצ עם 4.
לעומת הסקר בחדשות קשת, בל"ד זוכה ל-2.75% וקרובה יותר לאחוז החסימה, והבית היהודי מקבל 2% ועדיין לא מצליח לעבור את המשוכה. עם זאת, הסוקרים מצביעים על עלייה בשיעור ההשתתפות של האזרחים הערבים, ולפיהם 51% השיבו כי בכוונתם להצביע ביום שלישי הקרוב.