3 צפייה בגלריה
(צילום: יואב דודקביץ', דנה קופל)
המאבק בין הליכוד ואיילת שקד עולה שלב: לאחר שהושלם שלב הבדיקה שערכו בסקרים פנימיים של המפלגה, יעלה מחר בבוקר (חמישי) קמפיין חדש של הליכוד, הקורא לאנשי ימין שלא להצביע לאיילת שקד משום שהיא לא עוברת את אחוז החסימה.
בליכוד מעלים הילוך נגד שקד במטרה להגביר את הלחץ עליה לפרוש מהתמודדותה בבחירות. גורמים בכירים בליכוד אמרו כי הקמפיין נגדה שהה בתקופת המתנה, בה נבחנה השפעת החיבור של מפלגתה עם מפלגת הבית היהודי של יוסי ברודני, ולתת הזדמנות למיזם של שקד להתרומם. לאחר עריכת סקרים פנימיים ובחינת תוצאות הסקרים בכלי התקשורת, בליכוד אמרו כי שקד מבזבזת לגוש נתניהו מנדט וחצי של מצביעים המזוהים עם ראש הממשלה לשעבר.
3 צפייה בגלריה
 חתי איילת שקד יוסי ברודני
 חתי איילת שקד יוסי ברודני
יוסי ברודני, שרץ יחד עם איילת שקד במסגרת "הבית היהודי"
(צילום: טנא תקשורת קרדיט)
הצהרותיה האחרונות של שקד, לפיהן היא לא תפרוש מהתמודדות, הובילו לגיבוש אסטרטגיה נגדה, שתתגבר בימים הקרובים. שקד אמרה בהזדמנויות שונות כי היא דוחה על הסף כל ניסיון להוריד אותה מהמרוץ, ואף לא תסכים לנהל מו"מ כדי לקבל תפקיד בתמורה לפרישה.
בכרזות שיופצו, ועליהן תמונתה של שקד, יוצגו 4 עמודות סקרים מערוצי החדשות השונים, והספרה 0. כותרתן של הכרזות היא: "איילת לא עוברת", והמסר הוא זה שעליו יחזרו גם במסגרת דף המסרים של הליכוד: "קול לאיילת זה קול לפח".
3 צפייה בגלריה
בני גנץ
בני גנץ
הגיע ל-8 מנדטים בבחירות הקודמות, בניגוד לחלק מתחזיות הסקרים. גנץ
(צילום: מוטי קמחי)
שקד שכרה לאחרונה את שירותיו של הפרסומאי ספי שקד, שנחל הצלחה בתהליך דומה עם בני גנץ בבחירות הקודמות. גנץ, שבחלק מהסקרים לפני הבחירות במרץ אשתקד לא עבר את אחוז החסימה, הגיע להישג של שמונה מנדטים. בשונה מהליכוד, לשקד נתונים אחרים המראים פוטנציאל לעבור את אחוז החסימה.
בתגובה לקמפיין החדש של הליכוד, אמרה שקד: "נתניהו, הקמפיינים שלך והיוזמות שאתה רוקח רק גורמים לי להיות נחושה יותר. גם אתה מבין שיש לנו סיכוי טוב לעבור. אז אנא, אל תציע תפקידים, אני לא בפוליטיקה בשביל זה. אני עובדת רק בשביל הימין. פשוט תשחרר ותן לעבוד. גם אתה יודע שאני הסיכוי האחרון שלך".