האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: רעידת האדמה הקשה בטורקיה וסוריה חידדה את חוסר המוכנות של ישראל לאסון דומה. למה זה המצב?
רעידת האדמה שפקדה השבוע את טורקיה וסוריה הייתה החזקה ביותר מזה 80 שנים במזרח התיכון. הרעידה הזו הציפה מחדש את החששות מאירוע דומה בישראל, שלפי המומחים זה רק עניין של זמן עד שיקרה. בינתיים, המדינה לא ממש מוכנה ליום שבו האדמה תרעד.
יחד עם הגיאולוג פרופ' שמואל מרקו מאוניברסיטת תל אביב וסגן ראש המל"ל לשעבר תת-אלוף (במיל') זאב (ווה) צוק-רם בחנו את הסיבות לרעידות האדמה במזרח התיכון? האם ניתן לחזות אותן מראש? למה ממשלות ישראל לא עושות מספיק למרות כל האזהרות? ולמה פורקו התוכניות שאמורות היו לטפל בבעיה? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
צחי הנגבי
צחי הנגבי
ראש המל"ל צחי הנגבי. הגוף ברשותו לא מוכן לרעידת אדמה קשה
(צילום: יואב דודקביץ')
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים