האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: החיסיון הרפואי של ראש הממשלה.
לפני שבוע וחצי פונה במהלך השבת ראש הממשלה בנימין נתניהו אל בית החולים שיבא. הסיבה הרשמית, כך נמסר, הייתה התייבשות. במהלך אותו ביקור עבר נתניהו בדיקה בחדר הצנתורים והושתל לו מנטר קצב לב (הולטר), שבודק את פעילות הלב. שבוע לאחר מכן, בשבת האחרונה, פונה נתניהו שוב לשיבא - הפעם כבר השתילו קוצב לב. המשותף לשני הביקורים - בשניהם לא יצאו הודעות מסודרות לתקשורת ולא היה גורם אחד שהתייצב מול המצלמות וסיפר הכל לאזרחים.
יחד עם פרופ' יהודה אדלר, מומחה לקרדיולוגיה, לרפואה פנימית ולמינהל רפואי, וד"ר תהילה שוורץ אלטשולר, עמיתה בכירה במכון הישראלי לדמוקרטיה, ניסינו להבין איך ההליך הרפואי שעבר נתניהו יכול להשפיע על תפקודו? האם בית החולים נהג כשורה כשלא סיפר את כל הפרטים על הבדיקות של ראש הממשלה? ואיזה דברים אין עליהם חיסיון רפואי - וזכות הציבור לדעת? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
בית החולים שיבא זמן קצר לאחר הגעת שיירת ראש הממשלה
בית החולים שיבא זמן קצר לאחר הגעת שיירת ראש הממשלה
נתניהו ובית החולים שיבא. מה הוא חייב לחשוף?
(צילום: טל שחר)
בכל יום בוחנים אנשי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים