השיקולים של איראן לנקמה?

מאז חוסל מפקד כוח קודס בסוריה ולבנון, בסמוך לשגרירות האיראנית בדמשק, האיומים לא מפסיקים להגיע. כל בכירי המדינה האשימו את ישראל בחיסול והזהירו שהתגובה תהיה הפעם חריפה - אבל הזמן חלף והאיומים עדיין רק באוויר. זה לא החיסול הראשון שמיוחס לישראל במלחמה הנוכחית שנותר ללא תגובה, ובתקשורת האיראנית כבר עוקצים את משטר האייתוללות.
הכותרת
השיקולים של איראן לקראת נקמה | רון בן ישי
26:45
יחד עם פרשננו רון בן ישי נכנסנו אל הראש האיראני. האם יש תרחיש שהאיומים לא יתממשו וטהרן לא תגיב על החיסולים? איזה סוג תגובה תחייב את האמריקנים להתערב? ולמה באיראן לא רוצים עכשיו מלחמה אזורית?

האם נגמרה המלחמה?

אוגדה 98 יצאה מרצועת עזה בתחילת השבוע, ורק חטיבה אחת נשארה לאבטח את פרוזדור הביתור נצרים. עוד קודם לכן, בצבא דיללו את הכוחות המתמרנים בתוך הרצועה, ובמקביל ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר שיש כבר תאריך לפעולה ברפיח. הצהרה שכבר הוכחשה על ידי האמריקנים.
הכותרת
צה"ל נסוג מחאן יונס, האם המלחמה נגמרה?
23:21
יחד עם כתבנו הצבאי יואב זיתון בדקנו מה נשאר ברצועת עזה. האם יציאת הכוחות מסמנת את סוף המלחמה או רק הפסקת התרעננות? איך זה ישפיע על עסקת חטופים עתידית? ומה הלוחמים שהיו ברצועה למדו לקראת החזית בצפון?

הכישלונות האמריקניים בישראל

סבן אילבן הודיעה על צמצום הפעילות בישראל, ומצטרפת לרשימה ארוכה של רשתות בינלאומיות מוכרות שלא הצליחו לחדור בצורה מוצלחת במיוחד לשוק הישראלי. מנגד, יש גם רשתות שהצליחו בענק בשוק הלא פשוט בארץ.
הכותרת
לא כל מה שעובד בארה"ב מתאים גם לישראל
26:26
יחד עם פרשניתנו שושנה חן, ואלי מרון, מרצה לקמעונאות בפקולטה למנהל עסקים במכללה למנהל, צללנו לשוק. מה פספסו בכניסה של סבן אילבן בישראל? איזה לקח יכולות ללמוד מהמהלך החברות הבאות שרוצות לעשות עלייה? והאם זה סוף הדרך של החברה בישראל?

בין גבורה לחשד בטרור

ב-7 באוקטובר אזרחי ישראל נחשפו אל הגבורה הגדולה של החברה הבדואית. החתירה למגע מול מחבלי חמאס שפשטו עוטף עזה, הסיוע לנמלטים מהטבח הנורא, והמחיר הכבד ששילמו בהרוגים וחטופים. אבל בשבועות האחרונים הצעירים הבדואים עולים לכותרות מסיבות פחות מעודדות. צעיר שכנראה מעורער בנפשו ביצע פיגוע דקירה, ומספר צעירים נוספים הואשמו בהקמת חוליית טרור שניסתה להתנקש בשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.
הכותרת
בין גבורה ושייכות למדינה לחשודים בטרור | המתח בחברה הבדואית
26:54
יחד עם כתבתנו בדרום אילנה קוריאל ופרופ' עליאן אלקרנאוי, פרופסור באוניברסיטת בן-גוריון ויו"ר עמותת ליאלי, לקידום החינוך והרווחה בקרב החברה הבדואית, קפצנו לביקור ברהט. עד כמה הטבח והמלחמה חידדו את תחושת השייכות לישראל? האם ההקצנה הדתית שמובילה לטרור היא תופעה שולית? ואיפה יהיו הבדואים במרקם הישראלי ביום שאחרי המלחמה?
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.