הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
השבוע של בני גנץ. שני פרקים השבוע עסקו בשר הביטחון ויו"ר כחול לבן: באחד הזמנו אתכם להאזין לריאיון שערכנו איתו בסוף השבוע שעבר, מיד עם תום מבצע "שומר החומות". בפרק נוסף שוחחנו עם כתבתנו הפוליטית מורן אזולאי ומומחים נוספים על הקאמבק הפוליטי שלו: איך הצליח להתאושש מטבילת אש אכזרית במיוחד בפוליטיקה הישראלית ומאז נראה שהוא רק מתחזק. האזינו כאן לשני הפרקים:

אי אפשר להמשיך להאכיל את המפלצת: מה עושים עכשיו עם חמאס? הסבב האחרון בדרום הגיע דווקא בתקופה הכלכלית הטובה ביותר שידעה רצועת עזה מאז עליית חמאס לשלטון. אבל ארגון הטרור בחר במלחמה - והמבצע החזיר אותם שנים לאחור. מה יהיו ההשלכות של האירועים האחרונים על שיקום הרצועה, ועל איזה סוג של יחסים אפשר לדבר במציאות של אחרי "שומר החומות"? כתבנו לענייני פלסטינים אליאור לוי טוען שה"הסדרה בטוב" כשלה - ומסביר מה המשמעות של "הסדרה ברע". האזינו:

אנחנו לא אויבים. אבל מה כן? האכזבה מהפוליטיקאים, האלימות ברחובות, התסכול מהאפליה, ההזדהות עם הפלסטינים, התסיסה סביב אל-אקצא - והעתיד המשותף. הפעם בפרק מיוחד של "הכותרת", אטילה שומפלבי ופרופ׳ יוסף משהראוי מאוניברסיטת תל אביב נפגשים לשיחה פתוחה על ערבים, יהודים וכל מה שביניהם. האזינו:

הבית שלנו על סף חורבן, אבל אולי יש פתרון. מדינת ישראל משגשגת - אבל החברה הישראלית מתפוררת ונקרעת מבפנים. ״בית שלישי״, ספרו החדש של העיתונאי ארי שביט, נכתב במהלך שנת הקורונה ובו הוא משרטט את קו השבר של השבטים שמרכיבים את הפסיפס הישראלי. אבל את הדברים הוא כותב לא מתוך ייאוש - אלא מתוך תקווה. בשיחה מיוחדת עם אטילה שומפלבי הוא מסביר איך אפשר לחבר מחדש בין ישראל הראשונה והשנייה - ולהתגבר על המשבר. האזינו.

פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

אבק פיות - פרק 6: הצד האפל של סרטי דיסני. מופסה נדחף אל מותו, אמו של במבי נרצחת ביער על ידי צייד, נסיכות נופלות לתרדמת נצח: אתם בטח זוכרים את הסצנות קורעות הלב שצפינו בהן בילדותינו. גיבורי הסרטים עליהם גדלנו נשארו יתומים בגיל צעיר, חלקם חוו את מוות הקרובים אליהם ממש מול העיניים. תוסיפו לזה אלימות, מלחמות עקובות דם, מסעות כיבוש - והנה לכם מתכון לטראומה.

סקס אפיל - פרק 10: על סטיות מיניות בחדר הטיפולים של הסקסולוג. מציצנות, התערטלות בפומבי וחיבה עזה לכפות רגליים הם כמה מהסטיות המפורסמות ביותר, כשההנחה היא שמיליוני אנשים ברחבי העולם כבר התנסו, או לפחות פנטזו על מין שנחשב לסוטה. בעגה הרפואית, סטייה מינית מכונה 'פראפיליה', אולם כדי שמשיכה מינית תוגדר כ'הפרעת פראפילית' עליה להפוך לאמצעי היחיד של האדם להשגת סיפוק מיני, ובדרך כלל גם לעורר בו מצוקה. ד"ר דניאל וטלמן, סקסולוג קליני בכיר, מדריך ומטפל מיני, מרצה במכללה האקדמית בית ברל ומטפל במרפאת "יחסים" - הקריה הרפואית רמב"ם ובשירותי בריאות כללית, מסביר מה זה בכלל אומר להיות פראפיל, האם יש הבדל מגדרי בין נשים פראפיליות לגברים פראפילים, ומה עושים בנוגע לכל זה בחדר הטיפולים של הסקסולוג?