האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: בין הדיונים בבית הנשיא להצבעה על נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים.
חברי הכנסת יכנסו מחר מבעד לפרגוד ויצביעו עבור הנציגים שלהם בוועדה לבחירת שופטים - נציג ונציגה. באופוזיציה הציבו כתנאי להמשך השיחות את הבחירה בנציגה שלהם, אבל בקואליציה עוד לא החליטו אם להשאיר את הנוהג הקיים או לתמוך דווקא בשני נציגים משלהם. גם לא ממש ברור כמה ההבטחות שוות - כי בסוף מול הקלפי כל ח"כ יכול לעשות מה שהוא רוצה, מבלי שיידעו.
יחד עם יובל קרני, כתבנו הפוליטי, ניסינו להבין מה באמת רוצים הצדדים בדיונים בבית הנשיא? האם ההצבעה החשאית מחר בכנסת היא באמת הקו האדום? איך אפשר להשפיע על התוצאות בהצבעה? ועד כמה הרכב הוועדה לבחירת שופטים ישפיע על המשך השיחות? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם צוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי בפגישת הידברות ראשונה בבית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם צוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי בפגישת הידברות ראשונה בבית הנשיא
שיחות ההידברות בבית הנשיא
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים