האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: סערת אפליקציית ספוטיפיי, מתנגדי החיסונים והמחאה יוצאת הדופן של ניל יאנג. הזמר האייקוני יצא למאבק בענקית האודיו-סטרימינג השבדית, אחרי שבפודקאסט בהפקתה נשמעו אמירות לא מבוססות נגד חיסון לקורונה.
מנחה הפודקאסט הפופולרי במיוחד, ג'ו רוגאן, אינו מתנגד חיסונים מופגן, אבל הפרק הבודד הספיק להצית שערורייה, ואחרי שיאנג הסיר את כל שיריו מספוטיפיי גם ג'וני מיטשל הלכה בעקבותיו. האם יצטרפו עוד אמנים בולטים למחאה? יש לה סיכוי לשנות משהו? למה היא בעצם מוגזמת, ודווקא עלולה לפגוע בחופש של אמנים להפיץ מוזיקה ובתחרות על האוזניים שלנו? עורכת המוזיקה של ynet דנית צמית ועורך הדיגיטל יובל מן עושים סדר. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
הכותרת ניל יאנג ספוטיפיי
הכותרת ניל יאנג ספוטיפיי
האם לאמן אחד יש כוח לשנות סדרי עולם דיגיטלי שלם?
(צילום: shutterstock , AP)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.