האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: מסכמים את הקדנציה של בוריס ג'ונסון כראש ממשלת בריטניה. האיש שכונה "ליצן" לא יישכח במהרה למרות שכיהן תקופה קצרה יחסית - אז מה ייזכר ממנו במיוחד?
פרשן "ידיעות אחרונות" ו-ynet נדב איל ניתח את האישיות הייחודית של "בוג'ו" שהובילה אותו לפסגת הפוליטיקה בממלכה, וגם גרמה בסופו של דבר למיאוס ממנו. עוד גילינו איפה הוא דומה ואיפה שונה מדונלד טראמפ, כיצד התבטא החוש ההיסטורי המפותח שלו ומתי פלרטט עם מקורבים לפוטין ומדוע "התהפך"? עם מארק רגב, מנהל מכון אבא אבן באוניברסיטת רייכמן ולשעבר שגריר ישראל בלונדון, דיברנו בין היתר על הפגישות שלו עם ג'ונסון, מה שמע על זיכרונותיו כמתנדב בקיבוץ, על היחסים עם ישראל ושיטת הבחירה של המחליף. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
בוריס ג'ונסון
בוריס ג'ונסון
בוריס ג'ונסון נפרד מדאונינג 10, ביום חמישי
(צילום: AFP)
בכל יום שרון כידון וסיון חילאי בוחנות עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.