האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הסערה סביב העברת המנהל האזרחי לשליטת מפלגת הציונות הדתית בנפרד משר הביטחון מעלה את השאלה - עד כמה המנהל חשוב לניהול הסדר ביהודה ושומרון בהיעדר הסדר מדיני?
בנספח להסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לציונות הדתית ישנו שינוי במבנה הארגוני של המנהל האזרחי, כך שיעבור לשר נוסף במשרד הביטחון שיהיה מטעם מפלגתו של סמוטריץ'. יואב רבינוביץ בדק ביחד עם כתבנו ביהודה ושומרון אלישע בן קימון, מתאם פעולות הממשלה בשטחים לשעבר אלוף (במיל') איתן דנגוט וראש מועצת בנימין ישראל גנץ - למה נושא שנשמע כל כך בירוקרטי יוצר ויכוח כל כך גדול? איך ינוהל לאחר ההפרדה ממשרד הביטחון תחת שני שרים? והאם מדובר בסך הכול בחזרה לייעוד המקורי של המנהל, או שזהו שלב ראשון בסיפוח זוחל? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
הפגנת המתנחלים על הפקקים מחוץ לביתו של בני גנץ
הפגנת המתנחלים על הפקקים מחוץ לביתו של בני גנץ
ישראל גנץ ובצלאל סמוטריץ': "לא מדובר בסיפוח"
(צילום: אלישע בן קימון)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים