הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
האסון במירון - המחדלים והאחראים. שני פרקים בשבוע האחרון הוקדשו לאסון בהילולה במירון. כתבנו לענייני חרדים קובי נחשוני סיפר על שתיקת ההנהגה החרדית: אותם פוליטיקאים שלחצו לקיים הילולה כמה שיותר גדולה, נדמו ונעלמו. האם הם שהובילו את הציבור החרדי לפתחה של הטרגדיה, או שבסך הכול ניסו לרצות אותו בכל מחיר? והאם החרדים באמת רוצים לקיים ״מדינה בתוך מדינה״?

בפרק נוסף שוחחנו עם פרופ' סוזי נבות, מומחית למשפט חוקתי, על השאלה המרכזית בימים שאחרי האסון - מי יזהה את הליקויים שהובילו למחדל, ומי יסמן את האחראים: מה ההבדל בין סוגי הוועדות השונים, מהם הכלים העומדים לרשותן ולמה קמות כאן כל כך מעט ועדות כאלה?

האם אנחנו עומדים בפני סוף עידן נתניהו? בשני פרקים בשבוע האחרון עסקנו במבוי הסתום שאליו הגיע ראש הממשלה בניסיונותיו להקים ממשלה - ובהעברת המנדט אל יאיר לפיד וגוש השינוי, בתוספת ימינה. בפרק הראשון, כתבתנו הפוליטית מורן אזולאי מיפתה את שחקני המפתח במאמצים להקים ממשלה - ואת האינטרסים שלהם.

בפרק נוסף, אטילה שומפלבי ומורן אזולאי מנסים להבין איך נתניהו - "הקוסם הגדול" של הפוליטיקה הישראלית - איבד שליטה: אילו טעויות הובילו אותו למבוי הסתום הזה, ומה היו הרגעים המכוננים בדרכו לשם?

ה"משפט הווירטואלי" של טראמפ - ורגע האמת של פייסבוק וצוקרברג. ביום רביעי האחרון נפל דבר, כשהגוף שכבר זכה לכינוי "בית המשפט העליון" של הרשת החברתית הותיר על כנה את השעייתו של הנשיא לשעבר - אך מנגד דרש מפייסבוק לבחון שוב את הנושא ולהגיע להחלטה סופית עוד חצי שנה. אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר ומי שהשתתפה בדיון, סיפרה לנו איך זה עובד מאחורי הקלעים.

רוצים עוד? פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

נא להפיץ - פרק 5: האגדה האפלה מהרשת שקמה לתחייה. כשאריק קנודסן הציג בפורום סיפורי אימה את סלנדרמן, ייצור אימתני ונטול פנים, הוא לא העלה בדעתו שיום אחד אנשים ינסו לרצוח אחד את השני בגללו. מה שהתחיל כמשחק אפל ברשת, התגלגל לפרשה שהטרידה אינספור הורים ומומחים באמריקה - ובסוף גם הפכה לסרט כושל. כשבוחנים את הסיפורים האלה לעומק, מגלים מדוע הם סחפו כל כך הרבה נערות - ואיך הם נובעים מבעיות חברתיות עמוקות.

סקס אפיל - פרק 8: האם כל אישה יכולה לחוות שפיכה נשית? אביגיל רות לב מסבירה מהי בכלל שפיכה נשית, כיצד היא נבדלת מהייצוג הפורנוגרפי שלה, ואילו מתנות תקבל אישה שתרשה לעצמה להגיע לשם.