האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והיום: הרפורמה בבחינות הבגרות שעליה הכריזה בשבוע שעבר שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, תשפיע על כל תלמיד ומורה וגם על מערכת ההשכלה הגבוהה. אז מה יהיו ההשלכות של ביטול הבחינות החיצוניות בשורת מקצועות הומניים?
כתבת החינוך של ynet ו"ידיעות אחרונות" תמר טרבלסי חדד עשתה לנו סדר בשינויים הצפויים ובהלך הרוח במערכת החינוך, כמו למשל בעיות דחופות יותר לטיפול לפני השינוי שהוכרז בחגיגיות. עם המורה להיסטוריה שרון סייג מבית הספר ע"ש נבון בחולון דיברנו על הסכנות שהוא רואה במתווה החדש לעתיד החינוך. מנגד, ד"ר יריב פניגר מאוניברסיטת בן-גוריון חושב שהגיע הזמן לשנות ולהתקדם, ושהמקצועות שבהם יבוטלו הבחינות החיצוניות רק יתחזקו. למה? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
בחינת בגרות
בחינת בגרות
רק מקצועות ה"היי טק" ייחשבו בעתיד?
(צילום ארכיון: אלעד גרשגורן)
בכל יום סיון חילאי ורון טוביה בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.