האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הסיפור הגדול מאחורי הפלת בלון "הריגול" הסיני בסוף השבוע על ידי הצבא האמריקני בשמי ארצות הברית.
בלילה שבין חמישי לשישי הודיע הפנטגון שזיהה בלון ריגול סיני שחדר לשמי ארה"ב וטען שמדובר בהפרה חמורה של הריבונות האמריקנית. הסינים הודו שהבלון שלהם, אך טענו שמדובר באמצעי אזרחי למעקב אחרי מזג האוויר, שנסחף לשטח ארה"ב כתוצאה של "כוח עליון". המודיעין האמריקני טען שיש בבלון יכולות ניווט משמעותיות - והביקור המשמעותי והחשוב של מזכיר המדינה האמריקני בבייג'ינג בוטל.
יחד עם האנלינסט הגיאו-פוליטי ניצן דוד פוקס ואורי גרינפלד, אסטרטג בכיר בפסגות בית השקעות ומגיש הפודקאסט "מנועי הכסף", ניסינו להבין למה הסינים צריכים בלון ענק כדי לרגל אחרי ארצות הברית? האם נפתח כאן צוהר חדש במלחמת הסחר? ולמה ChatGPT תוצרת סין הוא החשש הגדול ביותר של האמריקנים? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
נשיא ארה"ב ג'ון ביידן נשיא סין שי ג'ינפינג פגישה ראשונה מאז כניסת ביידן לתפקיד אינדונזיה ועידת G20
נשיא ארה"ב ג'ון ביידן נשיא סין שי ג'ינפינג פגישה ראשונה מאז כניסת ביידן לתפקיד אינדונזיה ועידת G20
נשיא ארה"ב ג'ון ביידן נשיא סין שי ג'ינפינג בפגישתם בועידת G20
(צילום: AP)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים