האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הצעת החוק שתקל על חייהן של נשים שחוו אלימות במשפחה.
מאז תחילת השנה נרצחו בכל חודש בממוצע שלוש נשים, ואנחנו רק בחודש מאי - עוד יותר ממחצית 2023 לפנינו. אחת הדרכים האפשריות למנוע את הרצח הבא היא פיקוח אלקטרוני באמצעות אזיק פלסטיק לגברים שהוצא נגדם צו הרחקה. הצעת החוק, שקודמה בראשונה על ידי חברת כנסת לשעבר מהליכוד, זכתה לאחרונה לכתף קרה מצד הממשלה והשר לביטחון לאומי - שמציג מתווה משלו לחוק.
יחד עם כתבתנו לענייני רווחה הדר גיל-עד, ועם לילי בן עמי, מנכ"לית מרכז מיכל סלה ואחותה של מיכל ז"ל, ועם רות מלניק, אחותה של ליטל יעל ז"ל שנרצחה על ידי בן זוגה, ניסינו להבין איך למנוע את הרצח הבא? האם איזוק אלקטרוני הוא כלי יעיל בכל המקרים? איך הוא כן יכול היה לסייע?מה ההבדל בין הצעת החוק להצעת השר? ולמה הכל מתעכב אם מדובר בכלי חיוני? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מחאת נשים מול הכנסת
מחאת נשים מול הכנסת
הפגנה נגד אי העברת החוק מול הכנסת
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים