הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
1. נפילתו ומותו של האיש שעקץ מיליארדים. בשבוע שעבר נפטר בכלא ברני מיידוף, איש העסקים שהיה חתום על הונאת הפונזי הגדולה ביותר אי פעם. איך עבדה השיטה, כיצד הצליח להסתיר אותה במשך עשורים - ומה קרה כשהכל התפרק? רועי גרון, מגיש הפודקאסט ״כשבגרוש היה חור״, התארח בכותרת וחזר אל אחת השערוריות הכלכליות הגדולות בהיסטוריה.

2. התיאבון של ולדימיר פוטין. המנהיג הרוסי שוב עושה שרירים - ומעורר דאגה במזרח אירופה וגם בארצות הברית. מה הוא מנסה להשיג, ואיך זה עשוי להשפיע על האינטרסים של ישראל? נינו אבסדזה, מומחית לרוסיה, מסבירה.

3. השפיץ שעלה לנתניהו בתבוסה. במחטף מפתיע של הרגע האחרון, הצליחו לפיד וסער להנחיל תבוסה לראש הממשלה בכנסת בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת. איך נרקם המהלך, מה משמעותו, והאם המאמצים להרכיב ממשלה בראשות נתניהו באמת הגיעו למבוי סתום? הכתבת הפוליטית מורן אזולאי על הדרמות, הגיבורים והספינים של הימים האחרונים.

4. אשת הברזל: מה מסתתר מאחורי השתיקה של איילת שקד. השותפות של נפתלי בנט ואיילת שקד נמצאת כעת במבחן הגדול ביותר שלה: האם שקד - המאוזנת, השמרנית, הימנית - מסוגלת לשתף פעולה עם מהלך שיוציא את נתניהו מבלפור? לאן היא מכוונת, ומה היא חוששת להפסיד? הכתבת הפוליטית מורן אזולאי ומומחים נוספים על הדמות שעשויה להכריע את הפלונטר הפוליטי.

5. מה קרה לחיסונים האחרים? בזמן שבישראל מבצע החיסונים מאפשר לנו חזרה חלקית לשגרה - ברחבי העולם עדיין מתמודדים עם עיכובים וקשיים. אחד המשברים האחרונים: דיווחים על מקרים נדירים מאוד של קרישי דם חריגים לאחר קבלת החיסונים של אסטרהזניקה וג'ונסון אנד ג'ונסון. מה אנחנו יודעים על התופעה, וכיצד היא עשויה להשפיע על התקדמות המאבק בקורונה? פרופ' סיריל כהן מסביר.

רוצים עוד? פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

נא להפיץ - פרק 3: "ברוך הבא למועדון האיידס" - הקשר בין מגפות וקונספירציות. בשנה האחרונה הציפו את חיינו אינספור תיאוריות, חלקן מדעיות וחלקן מופרכות לגמרי, בנוגע למגפת הקורונה. אבל מסע בזמן אל השנים הראשונות של מגפת האיידס מזכיר לנו ששום דבר מזה לא חדש: קונספירציות, שמועות ואגדות על מחלות ותרופות הטרידו אותנו מאז ומתמיד. במקרה של נגיף הכשל החיסוני, היה מדובר לא רק באימה קיומית, אלא גם במציאות פוליטית מעוותת - ובחשדנות שמאפיינת קבוצות מיעוטים נרדפות.

אבק פיות - פרק 4: נוסחת הקסם של שירי דיסני. השבוע בפודקאסט על הסיפורים שמאחורי סרטי האנימציה שעליהם גדלנו: הקסם של הקלאסיקות המוזיקליות של דיסני. אוהד חיטמן מתארח ומנסה להסביר - מה הנוסחה לשיר מנצח? ולמה הם לא יוצאים לנו מהראש?

סקס אפיל - פרק 6: מחקרים מראים שצפייה בפורנו עלולה לשנות את התפיסות שלנו לגבי בני המין השני ולגבי הגוף שלנו. היא משפיעה על הביטחון העצמי שלנו, על הביטחון המיני שלנו ועל הציפיות שלנו מעצמנו ומהפרטנרים. היא אפילו קובעת אם בכלל נהנה ממין. שלי ורוד, מטפלת זוגית ומינית, תעזור לנו לכתוב תסריט מיני בריא יותר, כזה שמתבסס על היכרות אמיתית עם הרצונות והצרכים שלנו ושל בני הזוג שלנו, ולהתנתק מההשפעות של התרבות הפורנוגרפית.