הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
המוות המסתורי שהבעיר את הגדה. ניזאר בנאת היה אחד המבקרים החריפים ביותר של הנהגת הרשות הפלסטינית - ולא פעם הסתבך בשל כך. בשבוע שעבר, כשמנגנוני הביטחון של הרשות שוב הגיעו לעצור אותו באישון לילה, זה נגמר במותו כשסימני חבלה קשים על גופו. מה באמת קרה שם באותו לילה, האם הוא חוסל בכוונה תחילה - ומה יקרה עכשיו, אחרי שהאירוע הצית מחאות אלימות ברחבי הגדה? כתבנו לענייני פלסטינים אליאור לוי צלל לתוך התעלומה והשלכותיה.

סוף עידן החל"ת. כשברקע התפרצות הווריאנט דלתא בישראל, הגיע השבוע לסיומו מודל החל"ת שהנהיגה ממשלת נתניהו-גנץ והוחלף במתווה החל"ת החדש, שאושר ברגע האחרון. כמה ימים קודם לכן שוחחנו עם צחי שדה, עורך הכלכלה של ynet, על הבעיות שהתעוררו בעקבות השיטה - ומה צפוי בהמשך.

מי פירק את הדמוקרטיה הישראלית? איך התגלגלנו למצב שבו קמה ממשלה בראשות מפלגה בת שישה מנדטים, ומה המשמעות המעשית של הדבר? האם נכון להגביל את כהונתו של ראש הממשלה? ואיך אפשר למנוע פלונטרים פוליטיים עתידיים? יוחנן פלסנר, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, מסמן את נקודות התורפה של המערכת הפוליטית הישראלית - ואת הדרכים השונות להתמודד איתן.

מדינה מתפוררת. אין תרופות. אין כסף. אנשים הולכים מכות על כל טיפה בתחנות הדלק. הצבא ומוסדות השלטון בחוסר תפקוד מוחלט. מה הוביל את לבנון לקריסה, מה תפקידו של ארגון חיזבאללה במציאות שנוצרה, לאן כל זה הולך ואיך זה עשוי להשפיע עלינו? כתב ynet לעולם הערבי ליעד אוסמו ופרשנית "ידיעות אחרונות" סמדר פרי על ההתפרקות של השכנה מצפון.

עשור למחאה החברתית. זה התחיל בקטן, כמו סוג של מיני-וודסטוק: כמה צעירים שהתעצבנו על הטיפוס הבלתי נשלט במחירי הדיור נפגשו בדירה תל אביבית והחלו לתכנן את ה"אירוע" הצנוע שהפך לקיץ שלם של מחאה חסרת תקדים. בפרק מיוחד של "הכותרת", חזרנו עם גיבורי המחאה החברתית של קיץ 2011 לימים הסוערים במאהל בשדרות רוטשילד. ומה הם חושבים על המחאה ותוצאותיה היום, עשור אחרי.

פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

אבק פיות - פרק 11: מלכות הדראג של דיסני. ההיסטוריה של דיסני מלאה ברמזים גאים: החל בדמויות ספק סטרייטיות-ספק גייז, כדוגמת הדס אל השאול בהרקולס, ועד מולאן, שרצתה להפוך לגבר. מלכת הדראג גלינה פור דה-ברה מתארחת בפודקאסט "אבק פיות" וחושפת כיצד המלכות האמיתיות של תל אביב הפכו להיות אורסולה ואלזה, ומי הקהל שהכי מתרגש מהשירים של "לשבור את הקרח".

סקס אפיל - פרק 15: האם האדם הוא יצור מונוגמי? מה קורה במוח בעת משיכה מינית? איך יודעים כשמאוהבים? עד כמה מונוגמיה נפוצה בטבע – ומה לגבי האדם? שיחה ערה עם ד"ר ליאת יקיר על הקוקטיילים ההורמונליים שמנהלים אותנו מבפנים.