הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
מתי ניסע ברכבת הקלה, ולמה זה לא מספיק? בשבוע שעבר הרכבת הקלה של גוש דן הושקה באופן רשמי, אבל לפני שאתם ממהרים למכור את הרכב הפרטי ולשכוח מהפקקים, כתב התחבורה אסף זגריזק כאן בשביל לעשות סדר: מתי באמת נוכל לעלות על הקו האדום, הקו הירוק והקו הסגול, מה הוביל לעיכובים המתמשכים, למה זה לא באמת מטרו (וייקח זמן עד שתראו פה אחד כזה) והאם יש באופק סוף לשעות שאתם שורפים על הכביש?

העולם על פי ביידן. הפגישה הקרה והיחסים המורכבים עם ולדימיר פוטין, היריבות הגוברת עם סין - ומה לגבי השכונה הקטנה שלנו במזרח התיכון? רותם אורג, עורך הבלוג ״וושינגטון אקספרס״, משרטט קווים לדמותה של מדיניות החוץ האמריקנית החדשה - ומסביר כיצד היא עשויה להשפיע על ישראל.

מי יציל אותנו ממחירי הדיור? שר השיכון הטרי, זאב אלקין, בקושי הספיק לעבור חפיפה - וכבר הניח את הפצצה על השולחן: מחירי הדירות בישראל ימשיכו לעלות, והרבה. למה אף אחד לא מנסה לבלום את הזינוק הזה, על מי מוטלת האחריות לעשות זאת - ואיך התמודדו עם הבעיה בהצלחה בממשלות עבר? כתבנו הכלכלי גד ליאור ונשיא התאחדות הקבלנים, ראול סרוגו מסבירים.

התליין מטהרן. מיהו באמת איברהים ראיסי, האולטרה שמרן שחתום על הוצאתם להורג של אלפים? איפה צמח, כיצד צבר את כוחו, איזה קו הוא צפוי להוביל ומהם האתגרים המרכזיים שאיתם יתמודד? כתבנו לענייני העולם הערבי ליעד אוסמו על הנשיא האיראני החדש.

המגפה שלך חזרה. נגיף הקורונה חוזר לחיינו. שוב. ושוב דרך פרצה בנתב"ג. הפעם זהו זן הדלתא, או בשמו המוכר יותר - הווריאנט ההודי, שהפך לזן הקורונה המסוכן והמופץ ביותר בעולם כיום, שכבר חדר לישראל ככל הנראה דרך נתב"ג והדביק מאות ישראלים. מה צריך לדעת על הווריאנט, האם הוא מסוכן לנו למרות החיסונים, והאם יש סיבות לחשוש מסגר נוסף? אדיר ינקו, כתב הבריאות של ynet, ופרופ' סיריל כהן, ראש המעבדה לאימונותרפיה באונ' בר אילן, עושים סדר.

פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

אבק פיות - פרק 10: הגאווה על פי דיסני. לדיסני ולקהילה הגאה היסטוריה ארוכה, טעונה ואמביוולנטית. כזאת המעלה שאלות על ההתקדמות האיטית מאוד של חברת האנימציה הגדולה בעולם בכל הקשור לייצוג להטב"י. לכבוד חודש הגאווה, מיך קובלסקי מגיע אלינו לפרק את ההגדרות המגדריות מאחורי הדמויות. האם "בת הים הקטנה" הוא בכלל סיפור על יציאה מהארון, איזו מלכת דראג הייתה המוזה לדמותה של אורסולה, איך הסרט "מולאן" התגלה כרומן בין שני גברים ומהי נטייתה המינית של אלזה?

סקס אפיל - פרק 14: להבין מי אנחנו מבחינה ארוטית. חושבים שאתם מדהימים במיטה? תחשבו שוב. לכולנו יש חוזקות וחולשות באזורים מסוימים במיניות שלנו. שיטת "מיפוי האישיות הארוטית" תאפשר לנו לזהות באילו אזורים בתקשורת המינית אנחנו לא לגמרי משוחררים, ובכך לאפשר לעצמנו ללמוד ולהתפתח מבחינה מינית. אורח: שחר ברלוביץ', מנחה לתקשורת אינטימית, מדריך ומלווה זוגות ויחידים להעצמה אינטימית ומינית. .