הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
ההתקפלות של נפתלי בנט. רוב פרקי השבוע האחרון הוקדשו לעימות בין ישראל לחמאס - אבל אי אפשר היה להתעלם גם מהתהפוכות הפוליטיות האחרונות. הפרק הזה, עם כתבתנו הפוליטית מורן אזולאי, הוקלט רגע אחרי שיו"ר ימינה הודיע כי האפשרות של ממשלת שינוי ירדה מהפרק. מה גרם לו לחזור לזרועות הליכוד, ומה היה תפקידה של איילת שקד במהלך? האזינו.

איך הכול התפוצץ - גרסת השב"כ. לצד העימות הצבאי ברצועת עזה, חזינו בשבועיים האחרונים גם בעימותים המוניים בין יהודים למוסלמים בערים המעורבות ברחבי הארץ. מה גם לפיצוץ, ומי מוביל אותו? האם יש עוד הנהגה ערבית שמסוגלת לבלום את ההסלמה? על כך שמענו במהלך שיחה מיוחדת שערכנו עם עוזי ברזילי, מי שהוביל עד לא מזמן את יחידת הסיכול בחברה הערבית בשב״כ. האזינו.

אדריכלי התופת של חמאס. בפרק זה, כתבנו לענייני פלסטינים אליאור לוי לקח אותנו למסע בעקבות "המושכים בחוטים" בחמאס - ומשרטט גם את האינטרסים השונים שמובילים לא פעם לחיכוכים בצמרת הארגון. האזינו.

כך נלחם צה"ל בפשעי מלחמה. מה מותר ומה אסור בשדה הקרב? האם בניין של מגורים או משרדים הוא מטרה לגיטימית לתקיפה, ומתי? ואיזה סיוע משפטי מקבלים בכירי צה"ל במהלך הפעילות והתקיפות? הפרשן המשפטי ד"ר מתן גוטמן מסביר. האזינו.

אלף הפרצופים של קטאר. כתבנו לענייני העולם הערבי ליעד אוסמו חושף את מפת האינטרסים המורכבת של קטאר - נסיכות זעירה ועשירה שמשחקת תפקיד משמעותי בעולם הערבי, ומציגה עמדות מנוגדות לכאורה. איך האינטרסים הללו משפיעים על ישראל - ולמה זה צריך להדאיג אותנו? האזינו.