האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: לקראת תחילת דיוני ועדת האיתור - איך בוחרים את היועץ המשפטי לממשלה, מהן בכלל סמכויותיו ועל מה צריך לדבר כשמדברים על פיצול התפקיד?
עם הפרשן המשפטי ד"ר מתן גוטמן, שהיה עוזרו של נשיא העליון והיועץ המשפטי בעבר, פרופ' אהרן ברק, דיברנו על התפקיד של מי שפעמים רבות הוא למעשה האדם החזק במדינת ישראל. נזכרנו בשורת פרשות דרמטיות מהעבר כדי להבין איפה נכנס היועמ"ש לתמונה ואיך מתנהלים מאבקי הכוחות הבלתי נגמרים בין הפוליטיקאים שבשלטון למי שאמור לייצג את שלטון החוק. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
אביחי מנדלבליט, אהרן ברק ודוד בן גוריון
אביחי מנדלבליט, אהרן ברק ודוד בן גוריון
היועץ היוצא אביחי מנדלבליט, היועץ המיתולוגי אהרן ברק וראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, שבימיו נרשם המאבק הראשון על סמכויות היועמ"ש
(צילום: אלכס קולומויסקי, יאיר שגיא, דוד רובינגר)
מדי יום, אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.