הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
1. רגע האמת של הנאשם נתניהו. עד אחרי עד, ראייה אחרי ראייה - שלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה יצא לדרך, והפרשן המשפטי ד"ר מתן גוטמן לקח אותנו לסיור מודרך מאחורי הקלעים, בהצגה הכי טובה בעיר. אז מה צפוי לנו בשבועות ובחודשים הקרובים, ואילו הפתעות עשויות לצוץ במהלך הדיונים?

2. קרבות הנסיכים בירדן - והקשר הישראלי. מה הסתתר מאחורי הדיווחים הדרמטיים שהגיעו מירדן? האם באמת מדובר היה בניסיון הפיכה, ומי היו אלה שמשכו בחוטים? ואיך ישראל קשורה לכל זה? סמדר פרי, פרשנית ״ידיעות אחרונות״ לעולם הערבי, שוחחה איתנו על כל הפרטים בסיפור שמערב פוליטיקה, כלכלה - וגם רכילות.

3. המשחק המסוכן של איראן. טראמפ הלך, ביידן נכנס - וכעת נראה שארצות הברית דוהרת בחזרה להסכם הגרעין והסרת הסנקציות. האיראנים דווקא משחקים אותה קשים להשגה. איך הגיעו לעמדת הכוח הזו, וכיצד זה ישפיע על ישראל? פרשננו רון בן ישי צלל אל מאחורי הקלעים של המשא ומתן המתחדש.

4. דאעש עוד כאן, ולא הולך לשום מקום. בלי הטריטוריה של ״המדינה האיסלאמית״, בלי המנהיג אל-בגדאדי שחוסל, בלי יחסי ציבור ולוחמה תודעתית ענפה - אבל עדיין עם שאיפות גדולות ומסוכנות ושפע שלוחות ומפגעים מסביב לעולם: בעקבות המתקפה הקטלנית במוזמביק, יורם שוייצר - מומחה לטרור מהמכון למחקרי ביטחון לאומי - מסביר מה בעצם נשאר מדאעש, וכיצד הוא ממשיך לפעול.

5. הקורבנות השקופים. החיסונים עובדים, התחלואה דועכת, והחברה הישראלית חוזרת אט אט לשגרה - כמעט בלי לשים לב לכל אלו שנשארו מאחור: נוער במצוקה, נשים שנפלו קורבן לאלימות, שירותי רווחה חנוקים ועובדות סוציאליות שצריכות לבחור מדי יום את מי להנשים. כתבת הרווחה הדר גיל-עד מביאה את קולם של מי שכבר משלמים את מחיר המגפה, ולא רואים את האור בקצה.