היום שאחרי המלחמה לפי אולמרט

אפשר כבר להכריז על ניצחון ישראלי במלחמה, ישראל צריכה לסגת מאזורים ברצועה כדי שייכנס כוח בינלאומי, והדרך היחידה לסיום האירוע זאת הקמת מדינה פלסטינית. שיחה עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט על תמונת הניצחון והיום שאחרי המלחמה. למה אין שום משמעות ל"מיגור חמאס"? למה הוא תומך בעסקת חטופים למרות שהתנגד לעסקת שליט? ואיך ישראל שמרה על ההרתעה מול חיזבאללה מיד אחרי מלחמת לבנון השנייה?
הכותרת
היום שאחרי המלחמה על פי אולמרט
30:21

מה הסיכוי שסינוואר ייכנע?

מה הסיכוי שבחמאס ירימו ידיים? האם הרשות הפלסטינית יכולה לשלוט ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה? למה המנגנונים הפלסטיניים ביהודה ושומרון פועלים נגד חמאס? ואיך המלחמה השפיעה על העונה הבאה של "פאודה"?
הכותרת
מה הסיכוי שסינוואר ייכנע? אתם שאלתם - אבי יששכרוף ענה
28:30
כבר יותר משלושה חודשים שישראל נמצאת במלחמה מול חמאס. עם התרחבות השלב השלישי של הלחימה ברצועה, ערכנו אודיו-צ'אט מיוחד עם פרשננו אבי יששכרוף, שבו ניתנה ההזדמנות לגולשי ynet לשאול אותו הכל על המלחמה

איזו ממטרות המלחמה באמת אפשר להשיג?

מנהיגי המדינה הכריזו פעם אחר פעם שלמלחמה יש שתי מטרות שוות - מיטוט חמאס והשבת החטופים הביתה. זאת למרות שבפועל, רק יותר משבוע מפרוץ המלחמה השבת החטופים נוספה באופן רשמי כאחת ממטרות המלחמה. אבל ככל שהזמן עובר מתגברת התחושה ששתי המטרות לא יכולות להיות שוות לאורך זמן, והתנגשות ביניהן היא רק עניין של זמן.
הכותרת
הימשכות המלחמה ושחרור החטופים לא הולכים יחד | רונן ברגמן
23:20
יחד עם ד"ר רונן ברגמן, עיתונאי "ידיעות אחרונות" וה"ניו יורק טיימס", ניסינו להבין את מטרות המלחמה. למה השבת החטופים הוכנסה כל כך מאוחר למטרות המלחמה? מתי הסתירה בין שתי המטרות תגיע לנקודת פיצוץ? ואיזו מהמטרות אפשר באמת להשיג?

הנשק של ביידן מול נתניהו

הדיווח על האפשרות שארה"ב שוקלת להגביל את אספקת הנשק לישראל הוכחש על ידי הבית הלבן, אבל אי-אפשר להסתיר את המחלוקות בין נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. למרות התמיכה הבלתי מסויגת של הממשל האמריקני בישראל, בין המנהיגים עבר חתול שחור עוד מימי הרפורמה המשפטית, המשיך בדיון על היום שאחרי המלחמה ומתחזק על רקע הלחץ הפנימי בארה"ב והבחירות המתקרבות לנשיאות.
הכותרת
הנשק של ביידן מול נתניהו | שמעון שיפר
29:47
יחד עם שמעון שיפר, הפרשן המדיני של "ידיעות אחרונות", בחנו את היחסים בין המנהיגים - מתי החל הריחוק ביניהם? איך הכול קשור להתנחלויות? ולמה נתניהו הוא ממש לא ראש הממשלה הראשון ולא האחרון לחוות יחסים בעייתים עם נשיאי ארצות הברית?

מי באמת רוצה לחזור לגור ברצועת עזה?

הכנס שערכו ארגוני הימין לחידוש ההתיישבות ברצועת עזה עורר סערה בארץ - ובעולם. אבל מתחת לכל הכותרות הפוליטיות יש תוכנית סדורה להקמת יישובים בשטח הרצועה. גרעיני המשימה כבר הוקמו ומחכים ליום פקודה, והשיטות כבר הוכיחו את יעילותן בשנים האחרונות ביהודה ושומרון.
הכותרת
מי באמת רוצה לחזור לגור ברצועת עזה?
21:33
יחד עם אלישע בן קימון, כתבנו בשטחים, צללנו לתוכניות להקמת יישובים ברצועת עזה. מי הגורמים שמובילים את המהלך? מה הסיכוי שבאמת יצליחו בכך? ולמה ההתנהלות של ראש הממשלה גורמת להם להרגיש שהוא תומך בתוכנית?
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.