אם נפספס את העסקה, חמאס יישאר

ישראל לא הגיעה מוכנה ליום שאחרי המלחמה, שכבר כאן, ואם יפספסו את העסקה שהאמריקנים מנסים להוביל - חמאס ישלוט ברצועת עזה גם אחרי הקרבות. שיחה עם שרת החוץ וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני לשעבר ציפי לבני על תמונת הניצחון והיום שאחרי המלחמה. למה אין תחליף למעורבות של הרשות הפלסטינית בניהול הרצועה? ואיך משקמים את התדמית של ישראל בעולם?
הכותרת
אם נפספס את העסקה, חמאס יישאר | היום שאחרי עפ"י לבני
32:57

סודות הרמדאן

החודש הקדוש לעולם המוסלמי החל היום, ובכל רחבי העולם יציינו אותו במצוות הצום, סעודות איפטאר גדולות בערב, וסדרות טלוויזיה שירתקו מיליונים למסכים. אבל כמו בכל רמדאן, בישראל החודש הזה מלווה במתיחות ביטחונית וכוננות גבוהה של כוחות הביטחון מחשש לפיגועים והתלקחות בגזרות השונות
הכותרת
סודות הרמדאן | סמדר פרי
28:06
יחד עם סמדר פרי, פרשניתנו לענייני ערבים, חקרנו את סודות הרמדאן. איך החודש הקדוש הפך לתקופה כל כך מתוחה ביטחונית? איך המלחמה תשפיע על תקופת הרמדאן בעולם הערבי? ומה הסיכוי שסינוואר ינצל את החג לתקופה של חשבון נפש?

איך ישראל איבדה את תמיכת העולם?

בתחילת המלחמה ישראל קיבלה תמיכה רחבה מהעולם לפעילות הצבאית ברצועת עזה. אבל ככל שהמלחמה נמשכת וישראל לא מציגה תוכניות ליום שאחרי, הלחץ העולמי להפסקת הלחימה גובר. בדרך, ישראל פסחה על הזדמנויות לשפר את המצב בקרב על דעת הקהל העולמית.
הכותרת
איך ישראל איבדה את תמיכת העולם?
25:54
יחד עם איתמר אייכנר, כתבנו המדיני, נכנסו לעומק הסוגיה. למה האמפתיה העולמית דועכת למרות שהחטופים עדיין מוחזקים בשבי? איך ישראל פספסה הזדמנויות לשפר את המצב? ולמה נדחה הרעיון ההומניטרי של השר בצלאל סמוטריץ', שאולי היה מוריד קצת את הלחץ העולמי?

הקרב החוזר על נשיאות ארה"ב

בנובמבר יתייצבו אזרחי ארצות הברית לבחירות גורליות - מי יהיה הנשיא הבא של המעצמה הגדולה? שני המועמדים שהמפלגות הגדולות צפויות לבחור באופן רשמי קצת מבוגרים, אבל עם לא מעט ניסיון - ג'ו ביידן ודונלד טראמפ. אם זה נשמע כמו שידור חוזר - אז כן, גם לפני ארבע שנים השניים התמודדו על התפקיד, והאמוציות במדינה השסועה לא רגועות יותר מבעבר.
הכותרת
ארה"ב נערכת לקרב חוזר על הנשיאות
24:51
יחד עם פרופ' אודי זומר, מומחה לארה"ב מאוניברסיטת תל אביב ועמית מחקר באוניברסיטה של העיר ניו יורק, קפצנו לארצות הברית. מה השתנה מהבחירות הקודמות? מה הסיכויים של כל אחד מהמועמדים? והאם גם הפעם התוצאות יקרעו את החברה האמריקנית?
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.