האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: ההצעה המעניינת לפתרון המשבר החוקתי והאינטרס המשותף של תומכי ומתנגדי הרפורמה המשפטית.
שלוש רשויות המשטר בישראל לא מצליחות לעבוד יחד בתיאום ובאיזון, זו כבר עובדה די ברורה מאליה. אם זה לא היה מספיק ברור - אפשר להסתכל על הרפורמה המשפטית כמקרה בוחן. הממשלה מצליחה לקדם בכנסת במהירות את המהלכים שלה, בזמן שבית המשפט העליון כבר נטל לעצמו את הסמכות לפסול חוקים, או לכל הפחות לדון בחוקיותם. האם אפשר להגיע לאיזון בין הרשויות?
יחד עם פרופ' נטע ברק קורן, מהפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, ניסינו להבין את הכוח של כל אחת מהרשויות, למה צריך לחפש את היתרונות ברפורמה המשפטית של הממשלה? ואיך אפשר להגיע במהרה לפשרה שתרצה את כולם? האזינו לפרק.
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים