האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: למה אנחנו מצליחים יותר עם נבחרות הנוער והצעירה ולא עם הבוגרת?
הפעם האחרונה שנבחרת ישראלית שיחקה בגביע העולם בכדורגל הייתה במונדיאל 1970 במקסיקו. כמעט רבע מאה לאחר מכן, ישראל תתמודד הערב על המקום השלישי באליפות העולם בכדורגל, עד גיל 20. נבחרת הנוער הישראלית גרמה לכל אחד בבית לקוות לשמוע את התקווה בגמר גביע העולם, ולא פחות מזה לשאול את עצמו - למה אין הצלחות כאלה גם לנבחרת הבוגרת?
יחד עם יאיר קטן, סגן עורך הספורט של ynet ו"ידיעות אחרונות, ואלישע לוי, לשעבר מאמן הנבחרת הבוגרת של ישראל, ניסינו להבין את סוד ההצלחה של נבחרת הנוער, מה משתנה כשהם מגיעים לנבחרת הבוגרת? ומה הסיכוי שישראל תשתתף במונדיאל ולא רק במונדיאליטו? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער מונדיאליטו
נבחרת הנוער מונדיאליטו
שחקני נבחרת הנוער במונדיאליטו
( Buda Mendes/FIFA via Getty Images)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ורועי כ"ץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים