האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: פרק חגיגי לרגל ציון "יובל הפלטינה" של המלכה אליזבת השנייה בבריטניה בסוף השבוע הקרוב, עם מבקר הטלוויזיה והתרבות של "ידיעות אחרונות" עינב שיף שחי בלונדון, ועם שליח העיתון לשעבר לממלכה יניב חלילי, שמעביר את ההרצאה "תה עם המלכה".
אליזבת השנייה הוכתרה ב-1952 וכהונתה לוותה בטלטלות ושערוריות רבות שאותן צלחה כדמות אהובה, "אם האומה" שזוכה בסקרים לאהדה של 90-85 אחוזים. אצל הדורות הבאים המצב מורכב יותר, והיום המתקרב שבו תיאלץ בריטניה להיפרד ממנה מעורר שלל דיונים, במיוחד על רקע פרישת הנסיך הארי ומייגן מרקל. עכשיו הם חוזרים, לפחות לביקור לרגל החגיגות, ומוסיפים לעניין במשפחה שדווקא שווה לבריטים יותר משהיא עולה להם במסים. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי המלכה אליזבת
מייגן מרקל הנסיך הארי המלכה אליזבת
המלכה עם הארי ומייגן בימים אחרים
(צילום: Gettyimages)
בכל יום סיון חילאי ורון טוביה בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.